וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונוס לרוכשי לנד רובר

דניאל שמיל

16.12.2007 / 16:40

הנעלם הגדול של לנד רובר: ה-LRX קונספט הוא רכב שטח קומפקטי שיוצג בדטרויט, רגע לפני מכירת החברה

העתיד של לנד רובר לוט בערפל. יצרנית רכבי השטח הוותיקה שנקנתה על ידי ב.מ.וו ב-1994 ונמכרה לפורד 6 שנים בלבד לאחר מכן, עומדת שוב למכירה. שלוש קבוצות משקיעים מתמודדות על רכישתה (ושל יגואר), וההודעה על ההצעה הזוכה אמורה להתפרסם בכל רגע. בינתיים, ללנד רובר חשוב להוכיח כי החברה חיה ובועטת, ויש לה גם הרבה תוכניות לעתיד.

הדרך הקלה לעשות זאת היא באמצעות מכונית תצוגה מרשימה, שתשכיח מעט את אי הוודאות ותחליף אותה בכמה קריאות התפעלות מצד הקהל. בלנד רובר לקחו את הפרילנדר, רכב שטח הקטן בהיצע שלהם, והחליפו את המעטה השמרני בעיצוב שנראה כמו אבולוציה שרירנית של הריינג' רובר הגדול יותר.

התוצאה תוצג בתערוכת דטרויט, ושמה ייקרא LRX. ה-LR הוא הסימון המקובל לדגמי לנד-רובר השונים בצפון אמריקה, הדיסקברי, למשל, מכונה שם LR3 למשל. ואילו ה-X, ממש כמו בשיעורי מתמטיקה, מסמן נעלם. הנעלם במקרה זה הוא עתידה של מכונית התצוגה (האם תהפוך לדגם סדרתי?) כמו גם עתידה של לנד רובר כולה.

תצורת המכונית היא כשל האצ'בק, אולם היא מיועדת לשני מבוגרים ועוד שני ילדים מאחור. היא קצרה, נמוכה ורחבה יותר מהפרילנדר עליו היא מבוססת ומציגה גם תאורת אווירה מיוחדת המשנה את צבעה לאדום בנהיגה ספורטיבית, ירוק בשטח וכחול בכל מצב אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully