וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק החזקים שורדים

אורן קוזלובסקי, ריידרס

19.12.2007 / 9:13

אל מדינה נטולת מסלולי מרוצים, עמוסת פקקים ונוקמת במיסים ומכסים, מגיעים שני אופנועים מטורפים - הייבוסה ו-B קינג

השקת אופנועי הקצה של מותג סוזוקי בישראל, היאבוסה והבי-קינג, מסמלת יותר מכל את מצב שוק האופנועים הגדולים בישראל. התחום הדו גלגלי הכבד, הופך למוטרף ולא הגיוני. ככל שהתנאים לרכישת אופנוע והחזקתו נעשים קשים יותר, כך נעשים השחקנים שמתעקשים להישאר על שני גלגלים, קיצוניים יותר, או כמו שבילי אושן שר פעם: When the going gets tough, The tough get going. אכן, זמנים קשים, דורשים אופנועים קשוחים.

בשביל אופנוע חדש בישראל 2007 צריך הרבה כסף. אם אתה סטודנט וחיפשת רכב חדש, אל תחפש את התשובה לבעיות התחבורה שלך בתחום הדו גלגלי. אם אתה כן יכול לרכוש אופנוע כבד, עתיר סמ"קים וכל העלויות מסביב עדיין השאירו אותך בחיים, אז אולי כדאי להתאמץ טיפה יותר ולקנות את הטופ. כמות האופנועים "הכי מהירים" "הכי חזקים" או הכי כל דבר אחר שאפשר לחשוב עליו, בצמיחה בשנה האחרונה. אם לוקחים בחשבון את הכמות הזעומה של אופנועים כבדים הנמכרים בישראל, אז חלקם של אופנועי הקצה היקרים חסר כל פרופורציה.

בחורים גדולים

בהשקת היאבוסה והבי-קינג, אפשר היה לראות את התקוות שתולה עופר אבניר בשני האופנועים, שישה אופנועים עמדו בין האורחים, שניים מהן על הבמה. שניות לפני שנחשפו לעיני הקהל, תוך כדי ריקודו של עידו תדמור, הצהיר קובי גילון, סמנכ"ל השיווק של החברה, כי תפקידם של האופנועים הוא בעיקר תדמיתי, ואמור להראות את כוחה של סוזוקי ולהקרין יוקרה על שאר מוצרי המותג. אבל בשביל תדמית לא משקיעים בשישה אופנועים שמחיר כל אחד מהם למעלה מ-130,000 שקלים, כמות כזאת של אופנועים מביאים כשיש קונים.

במדינה נטולת מסלולי מרוצים, עמוסת פקקים ונוקמת במיסים ומכסים, צריך להיות משוגע כדי להמשיך ולרכוב על אופנוע. כשנשארים רק המשוגעים, זה הזמן להביא את האופנועים המוטרפים. כנראה שבשנה הבאה נראה יותר ויותר אופנועים וקטנועים שמצריכים מיומנות וניסיון, במחירים גבוהים במיוחד שרוב הרוכבים המתחילים יכולים רק לחלום עליהם. כי איפה אפשר לנצל אופנוע שמהירותו הסופית מוגבלת ל300 קמ"ש? איפה אפשר לשחרר 200 סוסים צוהלים? יש לי כמה תשובות אפשריות וחיוך שמתחיל לבצבץ מתחת לשפם, אז אולי כדאי שאפסיק לכתוב ואצא לרכוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully