וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: המכונית שכמעט הרגה את האמונד

ירון אדרי

26.12.2007 / 10:53

הג'ט וומפאייר, מכונית הסילון שכמעט הרגה את מנחה טופ-גיר ריצ'ארד האמונד, מוצעת למכירה ב-ebay

ישנן המון מכוניות שזוכות לתיאורים כמו רוצחת וקטלנית, וזאת לאור הביצועים אליהם היא יכולה להגיע. במקרה של הג'ט וומפאייר, התיאורים כמעט הפכו למציאות. מעריצי תוכנית הרכב הבריטית של ה-BBC טופ-גיר, לא יכולים לשכוח את התאונה שעבר מנחה התוכנית ריצ'ארד האמונד, עת ניסה לבחון את יכולותיה של הוומפאייר שעומדת כעת למכירה באתר ebay.

סיבות המכירה לא נעימות ובאות בעקבות אירוע לב שכמעט הביא למותו של בעליה. מנגד, הלב של המכונית עצמה במצב מצויין למרות שאת נזקי התאונה קשה לטשטש. מנוע הסילון מסדרת 'אורפאוס' של רולס רויס, עזר למכונית להשיג את תואר שיאנית מהירות היבשה הרשמית של בריטניה. המכונית קבעה מהירות ממוצעת של 310 מיילים לשעה (499.9 קמ"ש) ב-2006, כשברגע השיא נמדדו לה 331 מיילים לשעה (532.7 קמ"ש). בהחלט לא רע בשביל מכונית שתהליך בנייתה החל עוד ב-1981.

נכון לרגע זה, מתקרב תג המחיר במכירה הפומבית ל-23 אלף פאונד שהם כ-190 אלף שקלים חדשים לפני חישובים נוספים. עד לאן יעלה הסכום? קצת קשה לחזות מכיוון שפרט להיותה שיאנית מהירות, חשוב לזכור שהיא גם זאת שניסתה לחסל את ההאמסטר. בכל מקרה, ב-30 לדצמבר זה יתברר באופן סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully