וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מינויים במשרד התחבורה

ירון אדרי

26.12.2007 / 16:40

זיוה פתיר, לשעבר מנכ"לית מכון התקנים, תמונה ליו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. יעקב אפרתי ימונה ליו"ר דירקטוריון רכבת ישראל

שר התחבורה שאול מופז, מודיע היום על מינויה של זיוה פתיר ליו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. פתיר, בעלת תואר שני בכימיה, שימשה בעבר כמנכ"לית מכון התקנים וכיו"ר ארגון התקינה הבינלאומי ISO. פתיר תמונה במקומו של ד"ר יואב סרנה אשר הגיש את התפטרותו מוקדם יותר החודש וזאת בשל טענת גורמים שונים מצד משרד התחבורה לניגוד אינטרסים בין תפקידיו הפרטיים לפעילותו הציבורית.

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הוקמה בינואר 2007 כחלק מהמלצות וועדת שיינין. ראשוני חבריה היו היו"ר היוצא והמנכ"ל, ליאור כרמל, אשר שימש כמנכ"ל זמני והוחלף בחודש שעבר על ידי יאיר דורי. מינויה של פתיר ממתין לאישור ראש הממשלה וועדת שפניץ.

לדברי מופז, נסיונה העשיר של פתיר בניהול והובלת ארגונים, יחד עם הידע הרב שצברה בתחום ניהול האיכות והבטיחות, יביאו לתרומה משמעותית להובלת האסטרטגיה של הרשות.

בהמשך למינויה של פתיר, הודיע שר התחבורה על מינויו של יעקב אפרתי ליו"ר דירקטוריון רכבת ישראל. תפקיד זה לא היה מאוייש במשך יותר משנה מאז עזב משה ליאון. מינויו של אפרתי, ששימש כנמכ"ל מקרקעי ישראל, דורש גם הוא את אישור וועדת שפניץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully