וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקאר תחל לשווק את מכוניות קיה בינואר

דניאל שמיל

27.12.2007 / 8:57

בשלב הראשון יימכרו בישראל הדגמים המוכרים בלבד; התצוגה תהיה באולמות דייהטסו והמכוניות ימשיכו להירכש ביורו

הזיכיון של טלקאר, היבואנית החדשה של קיה, ייכנס לתוקף ב-1 ינואר 2008, ועם התקרב המועד נערכת החברה בקדחנות לתחילת השיווק. מקור בכיר בחברה אמר ל-TheMarker כי מכירת המכוניות צפויה להתחיל כבר באמצע ינואר. המכוניות של קיה יוצגו בתחילה באולמות התצוגה הקיימים של טלקאר, שם יוצבו לצד דגמי דייהטסו וסאנגיונג. בהמשך צפויים להיפתח אולמות תצוגה נפרדים לדגמי קיה, לפי דרישת החברה הקוריאנית.

הרכישה של המכוניות על ידי היבואנית תמשיך להתבצע ביורו, ששערו גבוה יותר - דבר המקשה על הורדת מחירי המכוניות לצרכן. כדי להפוך את קיה לתחרותית יותר מול החברה האחות יונדאי (שמכוניותיה נמכרות בדולרים) ומול יצרניות הרכב היפאניות, שואפים בטלקאר לעבור לרכישה של המכוניות בדולרים, ומגעים בעניין מתקיימים עם נציגי היצרנית.

באחרונה נשמעו איומים בדבר תביעות עתידיות מצד קמ"י, היבואנית היוצאת של קיה, שהיא חברה בת של סמל"ת - יבואנית פיאט - השייכת למיכאל לוי. ואולם מקורות בקמ"י מדווחים כי העברת הזיכיון מתקדמת בצורה טובה וללא בעיות. קמ"י וטלקאר מנהלות כעת משא ומתן בדבר העברת מלאי המכוניות והחלפים, והסדרת השירות ברשת מוסכי קיה.

הדגמים החדשים של קיה, ובראשם מכונית סיד הקומפקטית, יושקו בישראל בשלב מאוחר יותר, ובתחילה ישווקו רק הדגמים המוכרים ממלאי קמ"י וממשלוחים חדשים שיגיעו מקוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully