וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניווט על פי אלפיין

27.12.2007 / 14:40

חברת אפריל טקליין הודיעה אמש על כניסתה לשוק מערכות הניווט בישראל עם האלפיין בלקבירד החדש ותוכנת iGO

במסיבת עיתונאים שערכה אמש חברת אפריל טקליין, הודיע יהודה אליאס, בעלי החברה על כניסה לשוק מערכות הניווט בישראל באמצעות האלפיין בלקבירד. הבלקבירד PMD-B100P מציע למשתמשיו מסך מגע ייחודי, אשר מקנה בלחיצה עליו תחושת מגע מיוחדת. זו אמורה להנעים ולהקל את התפעול גם בזמן נהיגה.

בנוסף לכך, הבלקבירד מסוגל לתפקד גם כממשק למערכת מולטימדיה (של אלפיין) והוא מאפשר שליטה על כל פעולות המערכת מהמסך, כמו: רדיו, DVD, ניווט ועוד. פונקציית דיבורית ה-Bluetooth מאפשרת חיג ישיר מהמסך, הצגת ספר הטלפונים, הצגת שיחות, חיוג מספר הטלפונים והשמעת קבצי מוזיקה A2DP.

אל הבלקבירד ניתן לחבר גם IPOD ולשלוט בכל הפונקציות שלו, כולל הצגת שם השיר ומצב טעינת הסוללה של הנגן. אם מותקנת ברכבכם מצלמת נסיעה לאחור, גם אותה ניתן לחבר אל המכשיר החדש וזה יציג את התמונה בעת שילוב להילוך אחורי. במכוניות בהן מותקנת שליטה מההגה על מערכת השמע, ניתן לממשק את מתגים אלו לשליטה מלאה בבלקבירד.

את הבלקבירד החדש ניתן לרכוש ב-3 קונפיגורציות: הראשונה, כיחידה ניידת (מחירה כ-3,000 שקל), השנייה, כיחידה ניידת בעלת תחנת עגינה בפנים הרכב (תא מטען או תא כפפות) וחיבורה אל מסך קבוע בגודל דאבל דין, או חיבורה אל מערכת מולטימדיה בגודל רגיל בעלת מסך נשלף. מחיר שתי האופציות האחרונות ינוע בין 12 ל-15 אלף שקל, בהתאם לסוג הרכב ולאפשרויות ההתקנה. מחירים אלו כוללים את מפות iGO בישראל וכן את מפות כל הכבישים באירופה של אלפיין. אל חבילה זו ניתן להוסיף גם את המפות לניווט בשטח בתוספת של מספר מאות שקלים.

נציגי iGO הודיעו בהזדמנות זו כי בחודש ינואר הם צפויים להשיק בישראל תצוגת ניווט תלת ממדית חדשה אשר תדע להמחיש שינויי גובה בדרך וכן את מבנה הבתים (וגובהם) במסלול הנסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully