וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית הגייז לשנת 2007 היא..?

30.12.2007 / 13:08

וולוו C30 נבחרה להיות מכונית הגייז החדשה הטובה ביותר לשנת 2007. ה-TT היא מכונית הדייטים המומלצת

בזמן שכל מדיות התקשורת עסוקות בסיכומי שנה למניהם, הרי לכם סיכום שנה מקורי: עורכי אתר הרכב האמריקני לגייז ו"גייז פרנדלי" gaywheels.com מציגים את בחירתם אודות המכוניות הטובות ביותר, לקהילת הגייז כמובן.

ג'ו לומרוגליה, מייסד האתר לחובבי הרכב בקהילה, בחר את הוולוו C30 החדשה והקומפקטית למכונית החדשה הטובה ביותר בשנת 2007, בזכות העיצוב, השימושיות והעובדה שהיא מצליחה להסתיר (או שמה להשאיר בארון) את היותה מבוססת על הפורד פוקוס.

בחירתו השניה היא האודי TT אשר זכתה בתואר "מכונית הדייטים הטובה ביותר. לדבריו, ה-TT היא האביזר הטוב ביותר לראות איך "בעלך-לשעבר-בעתיד" יראה כאשר שערו מתבדר ברוח, בהנחה שיש לו שיער כמובן.

ג'ו טרלונגו, עורך השלוחה במונטנה דווקא בחר את האודי A5 ואחותה החזקה ה-S5 לתואר המכונית הטובה ביותר בזכות מבנה הקופה, "הגוף היפייפה שלה" ושלל כוחות הסוס שלה. מכונית הדייטים המומוצת לדעתו היא לא אחרת מאשר הטויוטה קורולה כי בוודאי שפורשה 911 אדומה תעשה רושם גדול יותר, אבל רק בחור הגון ינהג בקורולה ואם הוא באמת יאהב אותך, המכונית לא תשנה כל כך. המכונית המומלצת ליציאה לבילוי במעדונים לדעתו היא הדודג' ויפר עם 600 הסוסים שלה. מכונית זו תנער מכם מהר מאוד את התדמית של היפיוף ולבטח לסובב את הראשים של כולם.

סקוט קורלט מעניק לאודי את התואר השלישי כאן כשבחר את האודי R8 למכונית הטובה ביותר לגייז, בזכות הביצועים, העיצוב והתנהגות הכביש. את תואר מכונית הדייטים המושלמת הוא מעניק ליגואר XK קבריו ומספר כי זו מכונית המשחק המקדים הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully