וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הצד הטוב ביותר

31.12.2007 / 11:35

טורניר מלך הדריפטים כינס שוב את מכוניות ההנעה האחורית לסיבוב שכולו מלא היגוי נגדי ועשן צמיגים

הסיבוב השלישי בטורניר 'מלך הדריפטים 2007-2008' של אלטרנתיבי התקיים בסוף השבוע האחרון ושוב הוכיחו המתחרים כי בכדי לנוע קדימה, לא חייבים תמיד לנסוע ישר. בהתאם לתקנון הטורניר, חולק היום ל-2 חלקים כשבחלק הראשון היה על המתחרים לעבור בשני מסלולים שונים בהם צברו הם נקודות. כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר, לא צריך הרבה בכדי לשכנע את המתחרים להתחיל לסחרר גלגלים והעשן החל מיתמר כבר מהרגע הראשון.

המסלול הראשון יצר מספר כיכרות אותם עברו המתחרים "על הצד" וכבר לאחר מקצה האימון התחוור לשופטים, טל שביט ואריק גולדשטיין, כי צפוייה להם עבודה לא קלה. אלא שאז הגיע המסלול שחרץ את גורלם של מספר נהגים וזאת בשל הקטע הטכני שאילץ אותם להסיט את הרכב מימין לשמאל ושוב לימין וזאת כאמור, רק עם הזזת הישבן. בתום המסלול השני, נקבעו 5 הנהגים שעלו למקצה הגמר.

בגמר כבר היה ברור, גם מבלי להציץ לשקלול תוצאות צוות השיפוט, כי למרות הביצועים הצמודים תהיה זאת המיאטה NB של דודי פאר שתיקח הביתה את גביע הניצחון. ואכן, 280 נקודות העניקו לדודי את הניצחון כשרק 2 נקודות מפרידות בינו ובין תום סדובסקי (מיאטה NB) ו-7 נקודות מאלכס ספודרוב (BMW E36 328) שבמקום השלישי.

ואם בחלק הראשון של התחרות נדרשו הנהגים להציג יכולות נהיגה, הרי שבחלק השני מדובר על יצירתיות. תחרות ה'פריסטייל' מאפשרת לנהגים להביע את משנתם הפרטית למילה דריפטים כשהכל מותר ורצוי מאוד לעשות שימוש נרחב בעשן צמיגים סמיך. בסיום המקצה, החליטו השופטים להעניק את הניצחון לניב סדובסקי בזכות תרגיל 'בשביל מה צריך ידיים, רגל שמאל ודלת?!'. ניב קיבל 98 נקודות מתוך 100 האפשריות.

טבלאות הדירוג

תוצאות הסיבוב ה-3
1. דודי פאר 280 נק
2. תום סדובסקי 278 נק'
3. אלכס ספודרוב 273 נק'
4. רפי מזרחי 240 נק'
5. אפרת הופמן 223 נק'

טבלת האליפות לאחר סיבוב 3
1. אלכס ספודרוב 20 נק'
2. תום סדובסקי 18 נק'
3. שגיא פודגייצקי 10 נק'
4. דודי פאר 10 נק'
5. אפרת הופמן 10 נק'
6. ניב סדובסקי 10 נק'

  • עוד באותו נושא:
  • דריפטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully