וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב השטח של אתר השטח הוא?

צוות אתר השטח הישראלי

3.1.2008 / 11:35

אתר הרכב הישראלי מפרסם את תוצאות הסקר – מי הוא רכב השנה של הגולשים בשטח – תכירו – מיצובישי פג'רו

גולשי אתר השטח הישראלי בחרו במיצובישי פג'רו כמנצח בסקר רכב השטח לשנת 2007. פג'רו ניצח את לנד קרוזר בהפרש קטן, מנצח הסקר הקודם, דיסקו3, הידרדר למקום הרביעי.

קרב צמוד התרחש בחודש האחרון בנבכי השרת המארח את אתר השטח הישראלי. גולשי האתר התבקשו לבחור את רכב השטח לשנת 2007 והקרב שם, כמו גם באולמות המכירה היה בין מיצובישי פג'רו לבין השליט בשוק הג'יפים בשנים האחרונות, טויוטה לנד קרוזר. התיקו הצמוד המשיך לאורך כל החודש, כאשר הצמד מחליף את ההובלה לעתים מזומנות. אל קו הסיום הגיע מיצובישי פג'רו, אשר בדיוק כמו במבחן ההשוואתי שערכנו, שבה יותר לבבות וקיבל את קולותיהם של 18.95 אחוזים מהמצביעים. טויוטה לנד קרוזר זכה ב-16.45% מהקולות.

חוץ מהצמד המוביל, שאר ההצבעות היו אמוציונליות לחלוטין: ניסן פטרול זכה במקום השלישי עם כמעט 12% מהקולות ומנצח הסקר הקודם, לנד רובר דיסקברי 3 קיבל כמעט 8%. מייד אחריו הגיע לנד רובר נוסף (ומי שזכה בקול של עורך האתר) – דיפנדר, שהקדים את ג'יפ רנגלר, שהגיע רק למקום ה-8. סוזוקי ג'ימני, שזכה בכמעט 2% מהקולות סוגר את העשיריה הראשונה, לאחר שדחק גדולים וחזקים, כמו מרצדס G וריינג' רובר. מעניינת העובדה כי וולוו XC70, שקיבל מחמאות חמות מאיתנו ויונדאי סנטה פה, שנמכר בכמויות נאות, לא קיבלו כלל קולות (כמו ג'יפ קומפס, מרצדס ML, סובארו B9, סנגיונג אקטיון ספורט וסנגיונג קיירון.

והזוכים הם...

ערכנו הגרלה בין המצביעים בסקר, כדי שנוכל להעניק לכם איזה צ'ופר לכבוד השנה החדשה. בפרס השלישי, תיק לערכת חילוץ (ללא מוצרים), זכתה אווה שטרקמן-דולינגר. בפרס השני, רצועת חילוץ תקנית באורך 9 מטרים זכה אסף נתנאל. בפרס הראשון, חבילת השטח של מנויי אתר השטח הישראלי (חולצה, מפה, עט סטיילוס, הנחה ברכישת דלק, בחנויות yellow ובחנות אתר השטח הישראלי), זכה אמיר לביא. הודעות נשלחו לזוכים, ולנו נותר רק לאחל שנה טובה ומוצלחת, עם המון חוויות והנאה בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully