וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאך המוות על 2

ירון אדרי

4.1.2008 / 9:11

5 שנים לאחר שהחל לעבוד עליו, מציג ניטין קהוסה את העיצוב הסופי והשם המאיים לאופנוע החד מושבי שלו

האופנוע שבתמונה נראה עתידני משהו, אלא שגילו עומד כבר על 5 שנים. אז למה נזכרנו בו פתאום? מפני שיוצרו, ניטין קהוסה, החליט כי הגיע הזמן לעשות איתו משהו וזאת לאחר שנתקל בסקיצות המקוריות פרי עפרונו בעת שסידר את הסטודיו שלו. את המקור אגב, תיכנן עבור אופנוען בן 30 פלוס שהחליט לחזור למושא נעוריו בצורה האגרסיבית ביותר.

לדעתו של ניטין, אזרח בריטי ממוצא הודי, נוף הדו גלגלי אינו שונה מיצרן ליצרן ועל כן יש ליצור מכונה מזן אחר. את השם הוא לקח ממורשת מקום הולדתו, כשהמילה Dacoit היא הכינוי לאותם חברי כנופיות הפשע המאורגן בהודו אשר בין השאר עוסקים במעשי ביזה ורציחות. ואכן, העיצוב לא רחוק משם כשחלקו הקדמי של האופנוע מזכיר כיסוי ראש, כמו זה של מלאך המוות, והעיניים הן תאורת הדרך. מבט אל היטל הצד מזכיר לנו חיה פחות דמיונית אך קטלנית לא פחות עם זימים גדולים וסנפיר מאיים.

וכשהסכנה כל כך גדולה, לא רצוי לערב בה אחרים ועל כן מדובר באופנוע חד מושבי או כפי שמכנה אותו ניטין "אופנוע חד מושבי שנועד להעניק לרוכבו עונג אנוכי טהור". כפי שתיכנן במקור, גם הפעם לא מתכוון ניטין להביא את ה-Dacoit לייצור ועל כן הוא אינו מדבר כלל על המנוע שאמור לשכון בתוכו. למרות זאת, הוא צופה כי אם הוא אכן היה מגיע לייצור, הוא היה זוכה לביקוש רב. מי יודע, אולי זה יקרה ב-5 השנים הבאות. בינתיים, מקווה ניטין כי לפחות מפתחי משחקי מחשב יביעו ב-Dacoit התעניינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully