וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הפנמרה תהיה "ירוקה"

7.1.2008 / 13:07

פורשה מודיעה כי גם מכונית הספורט 4 דלתות החדשה מתוצרתה תציע טכנולוגיה היברידית לחיסכון בדלק

המודעות לאיכות הסביבה והצורך לעמוד בתקנות הזיהום החדשות מגיעות גם ליצרינות הרכב הנחשקות בעולם כמו פורשה. יצרנית הרכב הגרמנית מודיעה היום (שני) כי הפנמרה, מכונית הספורט בתצורת 4 דלתות של החברה, תגיע לאולמות התצוגה גם עם טכנולוגייה היברידית, לטובת החיסכון בדלק.

הפנמרה, אשר נראתה עד עתה באיורים ובתצלומי ריגול מפוקפקים, אמורה להגיע ליצור בשנת 2009, כדי לפתוח בעצם פלח שוק חדש עבור פורשה - שוק של מכוניות ספורט חסרות פשרות, אשר עדיין מציעות שימושיות ראויה של מכונית 4 דלתות. כעת, גם עוד לפני שנראתה המכונית המוגמרת, מודיעה פורשה כי בשנת 2010, וכמובן שבהתאם לדרישת הלקוחות, תוצע הפנמרה עם מנוע חשמלי בשילוב לזה הבנזיני שלה. טכנולוגיה זו, יחד עם מערכת ההנעה, יגיעו לפנמרה מהגרסה ההיברידית של רכב השטח של החברה, הקאיין. אולם, על פי פרסומי פורשה, ייצורו של דגם השטח ההיברידי יתעכב משיקולי פיתוח.

על כל פנים, הפנמרה המחושמלת תציע צריכת דלק משולבת של 11 ק"מ לליטר במצב ההיברידי, כאשר יעמדו לשליטת הנהג שלושה מצבי הנעה: בנזין בלבד, חשמל בלבד (0 זיהום אוויר) ושילוב של שניהם יחד. בטרם תזעקו "גוועלד", ומדיעה פורשה כי הפנמרה, למרות 4 דלתותיה ולמרות המגמה הירוקה, לא תאבד דבר מתכונות הניהוג וההנאה שלה. לנו לא נשאר אלא לחכות ולראות מה יתרחש בשנת 2010.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully