וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מכונית הפאר של יונדאי

8.1.2008 / 13:45

בתערוכת ניו-יורק, הציגה יונדאי מכונית קונספט ששלחה רמז עבה לעבר מותגי היוקרה בארה"ב ועכשיו תורו של הדגם המוגמר

כאשר הגיעו יצרניות הרכב היפניות לארה"ב, הן סבלו מתדמית זולה וזכו ללעג מתמשך, אך אם נעשה "פאסט-פורוורד" לימנו אנו, נמצא כי אותן יצרינות מלוכסנות כבשו במרוצת השנים את השוק האמריקני ואולי גם את שאר העולם. את המהפך אפשרו בעיקר גרסאות היוקרה של אותם מותגים: לקסוס של טויוטה, אינפיניטי של ניסאן, אקיורה של הונדה ואחרות.

כעת, אנו מתבשרים כי גם יונדאי רוצה לנגוס בעוגת מכירות הרכב בארה"ב. אולם, במקום לשלוח אל ארצו של הדוד סאם את ה-i30 ועליה לבנות את המותג, יונדאי בחרה לפתח ולייצר מכונית במיוחד עבור שוק זה - הג'נסיס.

בתערוכת ניו-יורק של שנת 2007 חשפנו בפניכם את גרסת הקונספט של הג'נסיס וכעת מסירה יונדאי את הלוט מעל הגרסה הסדרתית המוגמרת ומותר לציין כי אנחנו אוהבים את המוצר המוגמר.

הנעה אחורית ושלושה מנועים

הג'נסיס החדשה תיוצר על פלטפורמה חדשה המציעה הנעה לגלגלים האחוריים ובחזית ניתן יהיה להתקין שלושה מנועים: 3.3 ליטר (268 כ"ס), 3.8 ליטר (290 כ"ס) ובפסגה תתיצב גרסת V8 שרירית בנפח 4.6 ליטר ו-368 כ"ס כמו שהאמריקנים אוהבים. גרסת עילית זו אמורה להציע לא רק ביצועים טובים של פחות מ-6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, אלא גם התנהגות כביש טובה בזכות חלוקת משקל של 53% לפנים ו-47% לאחור. גרסה זו גם תקבל תיבת הילוכים חדשה מבית ZF עם שישה הילוכים אוטומטיים כמובן.

בנוסף לעיצוב החיצוני הסולידי אך נאה, הג'נסיס תצוייד בכל טוב ממש - תא נוסעים מדופן עור, מערכת שמע מתקדמת, גאג'טים מכל כיוון וכן את כל בקרות הבטיחות הקיימות (8 כריות אוויר, בקרות יציבות, פנסים אקטיביים, התנעה ללא מפתח ועוד).

כדי לחזק את התחרות כנגד היצרניות המקומיות כמו קרייזלר עם ה-300C ואלו מיפן כמו הלקסוס GS, הגרסה היקרה של הג'נסיס תעלה בארה"ב רק 60,000 דולר ואילו גרסת הבסיס תעלה בדיוק חצי.

ומה לגבינו בישראל? מיבואן יונדאי נמסר כי ישנו עניין גדול מצד היבואן להביאה לישראל, אך על מחירים ותאריכים עדיין מוקדם לדבר.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully