וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטיבית החדשה של בריטניה

ירון אדרי

10.1.2008 / 14:37

לוטוס וקייטרהאם בכוננות ספיגה. עם לא מעט חידושים, תנסה האבוקט של MMI לנגוס להן במכירות

מכוניות ספורט דו מושביות פתוחות וקלות תמיד עשו לנו את זה, בעיקר אם הן מגיעות מבריטניה. קחו למשל את השושלת המפוארת של לוטוס וקייטרהאם. כעת מצטרפת לחגיגה יצרנית חדשה בשם MMI עם האבוקט (Avocet) שנחשפת היום לראשונה בתערוכת אוטוספורט 2008 שבבירמינגהאם. אם להאמין להצהרות, לרשותה עומדת שלדה מדהימה וביצועים עוצרי נשימה. טוב, חייבים איכשהו לערער את מעמדן של האקסיג' והסופר 7.

שלדתה של האבוקט מגיעה מבית ריינהארד, אחת מיצרניות שלדות המירוץ הגדולות בעולם. את המרכב מייצרת MMI בעצמה מחומרים קלים. המשקל היבש עוצר את השעון על 700 ק"ג והמהדרין יוכלו לחסוך 10 ק"ג נוספים עם יחליטו לרכוש את בלמי הקארבון הקראמיים. בכדי לשמור על קשיחות מבנית גבוהה לטובת ההתנהגות הדינמית, נשאר המרכב שלם תוך ויתור על הדלתות. כאן מבקשים MMI להדגיש כי האבוקט שונה לחלוטין מכל אותן מכוניות 'קיט-קאר' הנמכרות בשוק.

יחידת הכוח של האבוקט מגיעה מפורד היישר אל מרכז השלדה. מנוע הדורטק בנפח 2.0 ליטר, יעביר לגלגלים 150 כוחות סוס ו-19.4 קג"מ בגרסה הסטנדרטית. גרסה משופרת ולה 225 כוחות סוס, 21.3 קג"מ, תאוצה של 4.7 שניות ל-100 והגבלה ל-220 קמ"ש מוצעת כאופציה ותיוצר רק על פי דרישה.

תאריך יעד להשקתה הרשמית של האבוקט לא נמסר, אך זה יהיה עוד ב-2008. ב-MMI מציינים כי הם מצפים להוריד מפס הייצור 50 יחידות בשנה הראשונה. תג המחיר עבור הגרסה הסטנדרטית עומד על 25 אלף פאונד (כ-200 אלף ש"ח) ו-3,000 נוספים יידרשו לגרסה המשופרת. פרט חשוב הוא כי האבוקט תיוצר עם הגה שמאלי כך שניתן יהיה לרכוש אותה גם בשאר מדינות אירופה, למעט ישראל כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully