וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני ריסוק: ציון מירבי ל-CTS

ירון אדרי

10.1.2008 / 19:34

איגוד הבטיחות האמריקני IIHS מעניק ל-CTS של קדילאק וה-EX35 של אינפיניטי את הציון המירבי

מכונית הסאלון החדשה של קדילאק, ה-CTS, התייצבה למבחני הריסוק של איגוד הבטיחות האמריקני IIHS שם הוכתרה כבטוחה ביותר ל-2008, תואר המקביל ל-5 הכוכבים של איגוד ה-NCAP האירופאי. בכדי לקבל תואר זה, על המכונית להשיג את הציון המירבי בכל אחת מהקטגוריות הנבחנות (ריסוק חזית, צד ואחור) וכמו כן עליה להיות מצויידת במערכת בקרת יציבות. בניגוד למבחני הריסוק האירופאים, לא נבדקת רמת ההגנה על ילדים ועל הולכי רגל.

ה-CTS השיגה את הציון המירבי בכל אחת מהקטגוריות הנבחנות כשגם לנהג וגם לנוסעים נרשמת רמת פגיעה מזערית. בריסוק החזית הצליחו המושבים וחגורות הבטיחות לשמור על יושבי המכונית במקומם וכך מנעו פגיעה של הראש והגפיים בגוף הרכב. כריות האוויר הצידיות הגנו על הנוסעים מפגיעה חמורה בראשם בעת תאונת הצד. גם בתאונת אחור, השכיחה ביותר, נרשמה הגנה טובה עם דגש מיוחד על השיפור הגדול שחל לעומת הדגם היוצא.

שיווק הקדילאק CTS בישראל יחל החודש ובמבחן וואלה! רכב יפורסם בקרוב.

אינפיניטי EX35

מכונית נוספת שזכתה לציון המירבי, אך בעלת חשיבות פחותה לאירופה וישראל, היא ה-SUV העדכנית של אינפינטי. ה-EX35 שמרה גם היא על יושבי המכונית בצורה טובה, אולם הערה קלה נרשמה בשמירה על הנהג. בעת תאונת החזית פגע ראשו בתקרת המכונית ובסך השמש, אך למרות זאת לא נרשמה סכנה לפגיעה משמעותית.

ריסוק הצד ל-EX נערך פעמיים בעקבות תקלה שאירעה בריסוק הראשון. גם כאן הצליחו כריות האוויר הצידיות לשמור על ראשם של הנוסעים שנפגעו בצורה קלה מאוד. הגנה טובה נרשמה גם בתאונת אחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully