וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה של מכונית

ירון אדרי

15.1.2008 / 9:54

מזרטי חוגגת שיא המכירות עם גרסה בייצור מוגבל של ה'קוואטרופורטה'. 100 יחידות אולטרה מפוארות ליחידי סגולה

שנת 2007 הייתה הרווחית ביותר לכל תושבי העולם, ככה לפחות מבינים מנתוני המכירות של כל יצרניות הרכב. רובן ככולן הציגו השנה עלייה בגרף המכירות כשאת הגדולה ביותר עושות יצרניות מכוניות הפאר. רולס רויס עלתה ב-25%, בנטלי ב-7% ואפילו למברוגיני עלתה בכמה אחוזים. אבל מכולן, מזרטי היא היחידה שמנצלת את גרף המכירות של 2007, שעלה ב-33%, לטובת זה של 2008 עם הצגת גרסת 'סופר דה-לוקס לימיטד אדישן' לקוואטרופורטה. היעד ממנו תגיע הישועה - ארה"ב שם נרשמה העלייה הגדולה ביותר השנה.

וכך זוכים אורחי תערוכת דטרויט לפגוש את הקוואטרופורטה Collezione Cento, שבתרגום לעברית משמעותו 'אוסף אחוזים', שם המתאים לשאיפה. המהדורה המוגבלת ממנה יגיעו לשוק 100 יחידות בלבד בצבע שנהב, עושה שימוש בכל אביזר פאר אפשרי כשכל פינה תקבל מעטה עור משובח או עץ וונגה יוקרתי ואפילו ידית ההילוכים עוטה פנינים.

גן עדן של מולטימדיה

אך סביר מאוד להניח שאת כל אחד מ-100 הרוכשים יעניין יותר מה שקורה במושב האחורי. "גן עדן של מולטימדיה" מכנים זאת במזרטי כשמרכז השליטה והבקרה נמצא במשענת היד המרכזית. נגני MP3, מצלמות דיגיטליות, כרטיסי זיכרו וכרטיס SIM, כל אלה יכולים להתחבר את מרכז הבקרה. את התמונות של הילדים או סתם סרט שנמצא בנגן ה-DVD, ניתן לראות באחד משני מסכי המגע בגודל 10.4 אינטש. מי שרוצה להתנתק לגמרי מהעולם החיצון והצרות, יעשה זאת באמצעות אוזניות הבלוטות' האינטגרליות. משעמם לכם? מקלדת שנשלפת ממשענת היד תאפשר לכם גם לגלוש בעולם הוירטואלי.

ואם גם זה מעניין אתכם, מנוע ה-4.2 של הקוואטרופורטה מפיק 400 כוחות סוס ואליו משודך גיר אוטמטי הידראולי 6 הילוכים. פרט לעובדה כי צריכת הדלק של המנוע פחתה ב-9% בנהיגה בין עירונית, אין שום מילה על איכות הסביבה.

  • עוד באותו נושא:
  • מזרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully