וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו היא מנגנת

16.1.2008 / 13:21

סדנת אדו קומפטישן לקחה את האודי R8 הספורטיבית והעניקה לה עוד קצת תפנוקים לשיפור חוויית הנהיגה

ה-R8 של אודי נחשבת לאחת המכוניות החשובות בהיסטוריה של החברה, ממש כמו הסבתא רבה אשר הביאה את ההנעה הכפולה לכביש. היא לא רק נראית מצוין, אלא גם יודעת לבצע הכל וטוב מאוד על הכביש. רשימת ההמתנה הארוכה של הלקוחות מבהירה כי למרות מחירה הגבוה, היא נהנית מביקוש עצום ברחבי העולם. אבל שנה בלבד אחרי עלייתה לכביש, וכבר נשמעו הקולות מנהגים תאבי ביצועים שרוצים להוציא ממנה עוד קצת מיץ.

וכשיש ביקוש, חייב להיות מענה וזה מגיע גם הפעם מסדנת אדו קומפטישן הגרמנית. החבר'ה מאדו לקחו את ה-R8 ובאמת חיפשו היכן ניתן לשדרג את יצירת המופת הזו, אבל לא מצאו בה כמעט נקודות חלשות. בעצם, מלבד הוספת מספר קישוטי נוי חיצוניים כמו ספוילר קדמי, דיפיוזר אחורי וחישוקי 19 או 20 אינטש, הם לא מצאו סיבה טובה מספיק כדי לבצע שינויים.

גם המנוע נותר ללא שינוי - זה קיבל צנרת אגזוז חדשה העשויה נירוסטה וכן ממירים קטליטיים ספורטיביים שפותחו במיוחד עבורה. השונוי הורגש מייד - 22 סוסים נוספו לאורווה וגם נחסכו 8 קילוגרמים ביחס לצנרת המקורית. תוספת הכוח גרמה לקיזוז של 2 עשיריות שניה בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש - 4.5 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת כעת על 310 קמ"ש.

את צנרת האגזוז החדשה יוכלו הלקוחות לבחור בהתאם לשתי רמות רעש (או מוזיקה אם תרצו) שיבקע ממנה - חזק (שישמעו אתכם לפני שרואים את המכונית) או בינוני סתם כדי לשפר את הקיים.

רוצים לשמוע את ה-R8 נוהמת? לחצו על הקישור בתחתית הדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully