וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז מוריד את הכפפות

16.1.2008 / 16:27

משרד התחבורה פסל בשלושת הימים האחרונים בלבד את רשיון הנהיגה של 60 עברייני תנועה כבדים לתקופה של עד 15 שנה

משרד התחבורה ומשטרת ישראל החלו במבצעי זימון ולכידת נהגים מסוכנים אשר צברו מספר רב של עבירות נהיגה. במבצע זה הוגדרו ה-120 נהגים בעלי "תיקים אדומים" שעברו מספר רב של עבירות תנועה חמורות ובשלושת הימים האחרונים, הוזמנו שישים מהם לשימוע בפני מנהלי אגף הרישוי במשרד התחבורה.

התוצאה: משרד התחבורה פסל את רשיון הנהיגה של 60 עברייני תנועה כבדים לאחר שימוע שנערך לכל אחד מהם באגף הרישוי שבמשרד התחבורה. רישיונו של נהג אחד מתוך 33 נהגים ראשונים שהופיעו לשימוע בשלושת הימים הראשונים למבצע נשלל לתקופה של 15 שנה. רישיון הנהיגה של 3 נהגים נשלל לתקופה של 10 שנים, רישיונו של נהג נוסף נשלל ל-8 שנים, ורישיונם של 24 נהגים נוספים נשלל לתקופה של שנתיים עד שבע שנים. רישיון הנהיגה של 20 נהגים נוספים שהוזמנו לשימוע לא הופיעו לשימוע נשלל לתקופה שבין 5 ל- 10 שנים.

זה לא הכל, שכן שר התחבורה שאול מופז ציין כי בשבוע הבא יזומנו לשימוע 60 נהגים נוספים שעברו מספר רב של עבירות והוגדרו כמסוכנים ןךדבריו, משרד התחבור המתכוון להזמין קבוצת נהגים מדי חודש לצורך שימוע והרחקתם מהכביש. זאת על ידי תקנה 56 לתקנות התעבורה המאפשרת לרשות הרישוי לשלול את רשיונם של נהגים שבדרך נהיגתם יש משום סכנה לעוברי הדרך וזאת לאחר הליך של שימוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully