וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M3 מורידה חלק עליון

17.1.2008 / 11:06

בתחילה הוצגה בגרסת קופה, אחר כך בגרסת סדאן ועכשיו ה-M3 האגרסיבית משילה גג קשיח לתא המטען. הכינו את הכובעים

ב.מ.וו ממשיכים להרחיב ולמקסם את התועלת מהבת הספורטיבית במשפחת הסדרה 3. את צעדיה הראשונים בעולם עשתה ה-M3 עם גוף חתוב בעל 3 דלתות, חודשים ספורים אחר כך נולדה גם ה-M המתפשרת שמתאימה גם לנסיעות לגן הילדים גם 4 דלתות וכעת מציגים ב.מ.וו את ה-M3 עבור הלקוחות שרוצים לבדר את שערם ברוח (אם עדיין יש שיער) במהירויות גבוהות.

אולם, במקום גג בד, מהנדסי ב.מ.וו בחרו דווקא בגג הקשיח המתקפל, כמקובל בשאר מכוניות ה-CC. מצד אחד, גג זה מצריך סבלנות של 22 שניות לפתיחה או סגירת הגג והוא גם כבד יותר מגג הבד, אך מצד שני, ב.מ.וו מצהירים שכאשר זה סגור, בידוד תא הנוסעים לרעשים, לנוזלים ומזג אוויר, זהה לזה של האחות הסגורה.

שווה את משקלו באלומיניום?

לגג הקשיח המתקפל יש ללא ספק יתרונות רבים שאינם קשורים רק לבידוד תא הנוסעים, כו עמידות נגד ונדליסטים. אולם, את מחירו הוא גובה בתוספת של 202 ק"ג ביחס לגרסת הקופה. 202 ק"ג של חיזוקי שלדה הדרושים כחלק מהסרת הגג ומנועים חשמליים להנעתו מעלה ומטה.

וכידוע לכם, כשהמשקל עולה, הביצועים יורדים: מנוע ה-V8 בנפח 4.0 ליטר -420 כ"ס של ה-M3 הפתוחה (זהה לגרסת הקופה) זקוק ל-5.3 שניות כדי להאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש לעומת 4.8 בלבד בגרסת הקופה, אולם שתיהן מוגבלות אלקטרונית ל-250 קמ"שים מרביים. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 7.7 ק"מ לליטר אם זה משנה לכם.

בהתאם למבנה החדש, לתוספת המשקל וחלוקתו על הצירים, ב.מ.וו מספרים על כך שגרסה זו קיבלה כיול חדש למתלים וכן מערכת בלימה משודרגת קלות, כדי שזו תוכל לפסוע בעקבותיה של גרסת הקופה בכבישי הנהיגה האמיתיים ללא רגשי נחיתות. בתא הנוסעים ניתן יהיה למצוא את אותו עיצוב מוכר, אך עם אפשרות בחירה בין שלל צבעי דיפון וכן מערכת שמע איכותית.

ה-M3 הפתוחה תפגוש את הקהל לראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה אשר תתקיים בתחודש מרץ. לאחר מכן, היא תגיע לאולמות התצוגה בגרמניה ושם מחירה ההתחלתי יעמוד על 73,950 אירו. לישראל היא תגיע, בשלב מאוחר יותר בהזמנה אישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully