וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי בתערוכת ז'נבה

23.1.2008 / 8:13

סוזוקי עתידה לחשוף בתערוכת ז'נבה את המכונית הקטנה ביותר מתוצרתה שגם ידידותית לסביבה, לצד מספר דגמי תצוגה מוכרים

סוזוקי מעניקה לנו היום הצצה לצפוי לנו בתערוכת ז'נבה הקרובה אשר תתקיים בתחילת חודש מרץ. על בימת היצרנית היפנית נוכל למצוא 4 מכוניות חשובות שהראשונה בהן היא ה-A סטאר קונספט.

מכונית זו היא תולדה של שיתוף פעולה ראשון בין סוזוקי יפן למחלקת העיצוב של סוזוקי בהודו המיוצגים על ידי המותג מרוטי. שילוב זה של החטיבות אמור להביא לנו בעתיד הקרוב מכונית חדשה לגמרי מסוזוקי - את הקטנה ביותר בהיצע ושמה נבחר להיות A סטאר. סוזוקי לא מוסרים עדיים פרטים טכניים אודותיה, אך נמסר כי היא אמורה להיות קטנה במיוחד. בתא הנוסעים שלה ניתן להושיב 4 מבוגרים ובחזיתה יותקן מנוע קטן נפח שיעמוד בתקני יורו 5 ואמור לפלוט פחות מ-109 גרם CO2 לקילומטר. כל זאת מבלי לפגוע בנוחות ובביצועי הרכב.

את שאר המכוניות אתם כבר אמורים להכיר, משום שאלה נחשפו בתערוכות קודמות (פרנקפורט וטוקיו). ראשונה היא הספלאש, מכונית סופר מיני שנחשפה לראשונה בתערוכת פרנקפורט בשנה שעברה וכעת מודיעה סוזוקי על התחלת המכירות של מכונית זו, אשר פולטת רק 120 גרם CO2 לקילומטר.

לצידה ניתן יהיה למצוא גם את שתי מכוניות התצוגה של סוזוקי, קיזאשי וקיזאשי 2 אשר מצביעות על הכוונה של סוזוקי להיכנס אל סגמנטים גדולים ויוקרתיים יותר. את התצוגה תחתום ה-SX4 שאמורה להתחיל להתחרות בסבב מירוצי הראלי WRC, לאחר שסיימה סדרת מפרכת של מבחנים וניסויים מאש שהוצגה בשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully