וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דלתות למאזדה 2

ירון אדרי

24.1.2008 / 9:19

מאזדה חושפת גרסה שלישית לסופר מיני המצליחה שלה. גרסת ה-3 דלתות ל-2 תוצג בתערוכת ז'נבה

חודש עמוס עובר על מאזדה. לאחר שהציגה מוקדם יותר החודש את ה-RX8 החדשה, הקונספט פוראי האקזוטית ומוקדם יותר השבוע גם את מתיחת הפנים ל-3, חושפת היא גרסת מרכב חדשה ל-2. הסופר מיני המצליחה מאבדת 2 דלתות ונשארת עם 3 בלבד. אולם, מטרת קיזוז הדלתות אינה מחביאה בקירבה גנים ספורטיביים כאלה או אחרים, אלא נועדה בעיקר בכדי לאפשר גרסת כניסה זולה במעט מהאחות מחומשת הדלתות.

פרט לתצורה החיצונית, תשמור ה-2 על המפרט הטכני ורשימת האבזור הקיימת. מידותיה זהות לאלה של האחות הבכורה ואפילו משקלן זהה. גם בסעיף המנועים הרשימה זהה וכוללת את צמד מנועי הבנזין בנפח 1.3 ו-1.5 ליטר ומנוע הטורבו דיזל 1.4 ליטר.

הגרסה החדשה היא השלישית במספר ל-2 ובנוסף לגרסת ה-5 דלתות המוכרת גם לנו בישראל, ישנה גרסת סדאן 4 דלתות שהוצגה בחודש נובמבר האחרון ומיועדת לשוק הסיני בלבד. גרסת ה-3 דלתות לעומתה, מיועדת לשוק האירופאי בלבד והיא אינה צפויה להגיע לישראל.

הופעת הבכורה של ה-2 החדשה תיערך בתערוכת ז'נבה שתיפתח בתחילת חודש מרץ. יחד איתה, תציג מאזדה לראשונה באירופה את הטאיקי קונספט המונעת על ידי הדור הבא למנוע הרוטורי שלה, את המאזדה 5 בגרסת המימן RE ההיברידית ואת ה-RX8 שמגיעה היישר מתערוכת דטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully