וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף - המשומשת המבוקשת

דניאל שמיל

24.1.2008 / 11:50

הגולף היא המשומשת המבוקשת ביותר בישראל, כך עולה מנתוני אתר המכירות 'יד 2'. מאזדה? הלאנטיס רק במקום ה-3

המכוניות החדשות הנמכרות ביותר אינן בהכרח המשומשות המבוקשות ביותר - כך עולה מנתוני הסיכום השנתי של הלוח האינטרנטי "יד 2", שהגיעו בלעדית ל-TheMarker. פולקסווגן גולף היא המכונית בה נרשמה ההתעניינות הגדולה ביותר בקרב הגולשים, עם 267,207 חיפושים בממוצע בחודש. במקום השני נמצאת הונדה סיוויק עם 258,981 חיפושים, ובשלישי מאזדה לאנטיס עם 191,363 חיפושים.

בין המכוניות הקטנות, סיאט איביזה נהנית מהביקוש הער ביותר, עם 174,366 חיפושים בממוצע בחודש. טויוטה לנדקרוזר הוא רכב השטח אותו מחפשים הלקוחות, עם 84,012 מתעניינים בחודש בממוצע. טויוטה מובילה גם במסחריות, עם הטנדר היילקס - 41,481 חיפושים בממוצע בחודש.

הנתונים נאספו באתר "יד 2" במשך עשרה חודשים החל במארס 2007, ויכולים לשקף במידה רבה את הביקוש השנתי. מהנתונים מתברר כי המכוניות החדשות הנמכרות ביותר, אינן בהכרח המשומשות המבוקשות ביותר. המכוניות אחריהן חיפשו הקונים נחלקות לשני סוגים: מכוניות שנמכרות בעיקר לשוק הפרטי כמו פולקסווגן גולף, הונדה סיוויק או טויוטה לנדקרוזר - היקר ביותר; ומכוניות ישנות יחסית כמו מאזדה 323 ולאנטיס, ואפילו סובארו טנדר, הזוכה לרמה גבוהה של ביקוש.

ומה קורה למכוניות כמו מאזדה 3 או יונדאי גטס, שחלקן הגדול נפלט לשוק המשומשות אחרי שירות בציי רכב? חברות הליסינג הן גם אלה שמוכרות את המכוניות כיד שנייה, ללא פרסום בלוחות מודעות כ"יד 2". מדובר, אגב, ביותר ממחצית מהמכוניות המשומשות מהשנתונים האחרונים. לכן הגולשים באינטרנט מחפשים אחר מכונית מבעלות פרטית, ואלה דווקא המכוניות המיוחדות או הישנות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully