וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קלאבמן בישראל

ירון אדרי

24.1.2008 / 13:06

גרסת הרטרו סטיישן של המיני מגיעה לישראל. תשווק בגרסת הקופר והקופר S. מחירה יחל ב-199 אלף ש"ח

גרסתה הארוכה של המיני, הקלאבמן, עושה עלייה, כך הודיעה קמור יבואנית ב.מ.וו לישראל. המכונית שממשיכה את מסורת הרטרו של המיני ומציגה תפישה מודרנית לסממני העיצוב של אז, תשווק ב-2 גרסאות מנוע כשגרסת הבסיס היא הקופר בעלת מנוע ה-1.6 ליטר ולו 120 כוחות סוס, ומאוחר יותר תגיע גם הקופר S ולה 175 כוחות סוס. כל הגרסאות יצוידו בטכנולוגיות העדכניות לצמצום פליטת המזהמים כמו מערכת לכיבוי המנוע בעמידה, אגירת אנרגית הבלימה לטעינת המצבר ועוד.

הקלאבמן היא גרסת הסטיישן הייחודית למיני ולה 5 דלתות בתצורה שונה מהמוכר. אל 2 הדלתות המקוריות נוספה דלת אחת בצד ימין אשר נפתחת לאחור ומאפשרת כניסה נוחה יותר מהמדרכה אל שורת המושבים האחורית. מאחור, פוצלה הדלת החמישית הנפתחת לצדדים.

בסך הכל, ארוכה הקלאבמן ב-24 ס"מ מהמיני ולבסיס גלגליה נוספו 8 ס"מ לטובת שיפור מרחב הפנים. נפח ההטענה גדל אף הוא ולקלאבמן 260 ליטרים פנויים או 930 עם קיפול שורת המושבים השנייה (160 ו-680 בהתאמה במיני הרגילה). למרות הבדלי המידות, בב.מ.וו מציינים כי התנהגותה הספורטיבית הידועה של המיני לא נפגעה.

מחירה של הקלאבמן קופר עומד על 199 אלף ש"ח והיא תצוייד במערכת בקרת יציבות ו- כריות אוויר כסטנדרט. דיפרנציאל מוגבל החלקה יוצע כאופציה בגרסת הקופר S שמחירה טרם פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully