וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים ל-SL

31.1.2008 / 12:58

ימים לאחר חשיפת מתיחת הפנים ל-CLS ולאחר דליפת התמונות לרשת, מגיעים הפרטים המלאים והרשמיים

לפני מספר ימים סיפרנו לכם על כך שגרסת ה'קופה 4 דלתות' של מרצדס, ה-CLS, מותחת פניה. כעת הגיע גם זמנה של ה-SL להתעדכן. אולם, מישהו קלקל למרצדס את התוכניות. במקום לשמור את הפרטים עד סמוך לרגע החשיפה הרשמית בתערוכת ז'נבה, התמונות של ה-SL המתוחה דלפו לרשת ומשם הועתקו ושוכפלו לשלל אתרים ברחבי העולם (והארץ).

כעת בכל אופן, כשאפקט ההפתעה הוסר, משחררת מרצדס את התמונות הרשמיות והפרטים המלאים אודות העדכון שעברה ה-SL. ראשית, הופעתה החיצונית לוטשה וכמו ה-CLS, גם היא קיבלה גריל חדש בעל צלע אחת (במקום 3), יחידות תאורה חדשות, פגושים, מכסה מנוע אגרסיבי יותר וכמובן לועות מפלט מוגדלים.

כמו שנעשה ב-CLS, גם תא הנוסעים של ה-SL קיבל צבעים חדשים, הגה חדש בעל שלושה חישורים ורקע לבן ללוח המחוונים. במרכז הדשבורד ישנו כעת מסך לטובת מערכת הניווט והשמע ובמשענות הראש הותקנה מערכת "צעיף האוויר" המוכרת מה-SLK הקטנה יותר.

יותר ספורטיבית

גם כאן החדשה העיקרית במתיחת הפנים ל-LS היא הוספתה של גרסת כניסה בסיסית יותר לדגם נחשק זה. אם בעבר ה-SL 350 נחשבה לבסיסית ביותר, כעת היצע הגרסאות מתחיל כבר ב-SL 280. זו מצוידת במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר והספקו עומד על 231 כ"ס ו-30.6 קג"מ. ל-280 תאוצה של 7.8 שניות ל-100 קמ"ש. מנוע נוסף בתצורת V6 ובנפח 3.5 ליטר יניע את ה-SL350. מדובר על שדרוג למנוע ה-V6 הקודם שכעת מפיק 316 סוסים ו-36.7 קג"מ. גרסאות אלו יצוידו בתיבת ההילוכים 7-Gטרוניק המציעה 7 הילוכים ואפשרות העברה ידנית באמצעות מנופים שמאחורי ההגה.

שני המנועים הבכירים למתיחת הפנים יישארו ה-V8 בעל ה-388 כ"ס (SL500) וה-V12 כפול המגדשים ולו 517 כוחות סוס (SL600). על גרסת AMG לא מדברים כרגע במרצדס, אך לפי התחזית, תפנה ה-SL55AMG את מקומה לטובת ה-63AMG האטמוספרית. זו פונה במובהק לנהגים תאבי הביצועים עם מנוע V8 אדיר בנפח 6.3 ליטר שתפוקתו עומדת על 514 כ"ס ו-64.2 קג"מ.

בתחום ההתנהגות, מערכת ההיגוי הישיר של מרצדס אמורה להעניק לרודסטר תכונות ניהוג המשתנות בהתאם לתנאי הדרך והמהירות. לדברי מרצדס, מאפשרת המערכת לשלב בצורה אופטימלית את הרצון ברכות לתמרונים בעיר וחדות לכביש המפותל. כאן באה לביטוי גם מערכת הבקרה האקטיבית שדואגת להתאים את המתלים בצורה אוטומטית לתנאי הנהיגה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully