וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אפשר לשפר?

ירון אדרי

25.1.2008 / 11:06

סדנת גמבאלה אוהבת מאוד את פורשה ומעניקה לה יחס אינטימי צמוד. כמה סוסים עוד אפשר לבקש?

התשובה לכותרת היא כמובן – "כמה שאפשר!". יש מכונית, יש מנוע, יש אפשרות – משפרים. ואם מדובר בכזאת שכבר מראש מעבירה רטט בגוף, יפה שעה אחת קודם. והנה מגיעה לה שוב ה-911 בגרסתה המוגדשת אל שולחן הניתוחים והפעם של סדנת גמבאלה. בחודש אוגוסט האחרון סיפרנו לכם על האבאלנש GT2 750 איבו-R, תשובתה של הסדנה ל-530 הסוסים הסטנדרטיים של ה-GT2. הפעם התוצאה קיצונית קצת יותר.

כמו ה-GT2, גם ה-911 טורבו מקבלת שם ארוך כמו הגלות – אבאלנש GTR 800 איבו-R. למרות בליל האותיות והמספרים, הדגש נמצא במספר 800 שמרמז, איך לא, על מספר הסוסים שהצליחו מהנדסי הסדנה לסחוט מהמנוע. הדרך לכך עברה בהגדלת נפח המנוע ל-3.8 ליטר, התאמת צמד מגדשי 'גארט T035', החלפת ראש המנוע לזה של ה-GT3-R ועוד. כאן אנו מגלים כי בגמבאלה רוצים כנראה לשמור על צניעות כי למרות ה-800 בשם, מפיק המנוע 850 כוחות סוס והמומנט עומד על 95.4 קג"מ.

את הגיבוי לכוח הרב מקבלת השלדה ממתלי קויילאובר מתכווננים מבית H&R ומוטות מייצבים משודרגים. צמיגי מסדרת AVS ספורט של יוקוהאמה על חישוקי סגסוגת 19 אינטש יעזרו לחיזוק הקשר עם האספלט. עוד ברשימה ספליטר קדמי, דיפיוזר אחורי, כנף כפולה ואימתנית ומכסה מנוע שאמורים להעניק לה כוח הצמדה משופר במהירויות תלת ספרתיות משולשות. וכמו תמיד, כשמדובר בגמבאלה, את הדעה על העיצוב החיצוני נשאיר לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully