וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת השלג של הג'יפאים

רני פלג

29.1.2008 / 12:42

עבור הג'יפאים שלג הוא פסטיבל של ממש. הכנו עבורכם שלל מידע על החגיגה הקרבה ובאה, אז מלאו את התרמוסים

ג'יפאים יקרים, הגיעה שעתכם. על פי כל התחזיות המלומדות של אנשי השרות המטאורולוגי, סופת שלג של ממש מגיעה לישראל. מעבר לעובדה שסופת שלג נדירה אצלנו יותר ממדליות אולימפיות, הרי שעבור הג'יפאים, מדובר בחגיגה אקסקלוסיבית למהדרין, אשר כרטיס הכניסה אליה הוא רכב בעל הנעה כפולה. יש גם סלקטורים: השוטרים שיעמדו כנראה החל משעות אחר הצהרים בצירי הגישה לירושלים, או לרמת הגולן ויתירו מעבר רק לג'יפים.

עיקר החגיגה תיערך – משיקולי מיקום – סביב עיר הבירה. רמת הגולן מציעה שלג עדיף באיכות ובכמות, אבל הריחוק ממרכז הארץ, תנאי סביבה קיצוניים ורמה נמוכה של כבישים ותחזוקתם מרחיקים את עדרי הג'יפאים מהלבן הצפוני. עבור הנועזים שביניכם מציע אתר השטח הישראלי "כיתת כוננות" לטיול שלג, בהדרכת נועם בנדל (טל: 050-4466148), אשר מזנקת לעבר הרמה כאשר יש כמות מספקת של שלג.

צרור עצות חמות ליום קר

התלבשו היטב והכינו כמות מספקת של בגדים להחלפה, על מנת שהבילוי בשלג לא יסתיים עם כוויות קור בבית החולים. ילדים חשופים לסכנה מוגברת, שכן עם כל האדרנלין והשמחה, כאשר הם יתלוננו על אצבעות קפואות, זה עשוי להיות מאוחר מדי. לאן לנסוע? ותרו על כניסה איטית ומייגעת אל תוך ירושלים וצאו לחגוג סביב לה.

מסלול אחד ייקח אתכם לצובה דרך נחל כיסלון. בצובה יש שלג כאשר הסופה היא כבדה. מסלול שני הוא לטפס משער הגיא לנווה אילן. אם שם לא תמצאו שלג, העפילו קצת לעבר הר אדר, שם בטוח תמצאו משהו.

לפני שאתם יוצאים לשלג מומלץ להקשיב לעצותינו בנוגע לנהיגה בשלג ובעיקר כדאי לזכור כי הג'יפ המשפחתי שלכם אינו כלי רכב ייעודי לשלג. ולמרות שבינתיים הסיכויים נראים מבטיחים, אמרנו בעבר כי אסור לסמוך על החזאים, אז הכינו לכם תוכנית גיבוי בעזרת השעשוע הזה.

אם נתקלתם בשלג, או שאתם רוצים לחלוק עמנו מנסיונכם, אנא דווחו לנו, על ידי הקלדת תגובות לכתבה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully