וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורך כן קובע

ירון אדרי

4.2.2008 / 10:58

יש דרכים רבות להעביר בנועם את הזמן בין פגישה עסקית אחת לשנייה. רולס רויס פאנטום לימוזינה למשל

עשירי העולם אוהבים להתהדר במותגים יקרים. ככה זה כשיש יותר כסף משאפשר לבזבז. ה"תחביב" הזה מגיע כמובן גם לתחום הרכב כי הרי המכונית היא אחד מסמלי הסטאטוס המובהקים ביותר. וכשהכסף זורם לך מכל כיוון אפשרי, גם המותג היקר ביותר לא מספיק לך וכאן נכנסות לפעולה הסדנאות השונות.

סדנת מיוטק מגרמניה מתמחה בשדרוג מכוניות ב.מ.וו ומותג היוקרה שבבעלותה רולס רויס. מה זה אומר שדרוג? יותר נכון שארוך. המכוניות שנכנסות לסדנה יוצאות ממנה עם תוספות מכובדות לאורך שהופכות אותן למעשה לסוג של לימוזינה. זה בדיוק מה שקרה גם לפאנטום של רולס רויס שבסיס גלגליה המקורי לא מספיק וגם לא גרסת 'לונג' הארוכה ב-25 ס"מ.

תוספת האורך של מיוטק עומדת על 110 ס"מ שיותר מכל מרמזים עכשיו על חשבון הבנק של בעל הבית. רולס רויס רגילה? קטן עליו. יחד עם תוספת האורך, נשלפו המושבים המפוארים מאחור ובמקומם הותאמו 4 כורסאות מפוארות עוד יותר בתצורת 2 מול 2. בתחום האבזור קצת קשה לשפר שכן המכונית מגיעה כבר עם כל טוב מהבית.

ואם אינכם רוצים לארח במכונית, מציעה מיוטק גרסה ארוכה פחות עם תוספת של 40 ס"מ "בלבד". כלפי חוץ יהיה קצת קשה לכם להרשים את הסביבה, אך מה שחשוב זה שיש מספיק מקום לרגליים. ואם אתם מסוג האנשים שכספם זורם לחשבון הבנק ממקומות מפוקפקים, מיוטק מציעים גם גרסה משוריינת. ככה זה, כשיש יותר מדיי כסף גוברות הדאגות.

  • עוד באותו נושא:
  • רולס רויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully