וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומת צהובה

ירון אדרי

5.2.2008 / 13:11

הסימפסונים נרתמים לעזרת רנו לשיווק הקנגו החדש בגרסה המשפחתית. כשמשפחה אמריקנית ורכב צרפתי נפגשים

פרסומות הן דרך מקורית עבור יצרניות הרכב להציג את מרכולתן לציבור. מיטב המוחות היצירתיים בכל מדינה מתכנסים לתהליכי סיעור מוחות מהם תצא הפרסומת הבאה. אין אחד שלא זוכר את הפרסומת להונדה אקורד בה נראים חלקי המכונית במעיין מירוץ דומינו או את הפרסומת ההודית ל-206 של פיג'ו. החדשה האחרונה בתחום מגיעה מרנו שבוחרת להשתמש במשפחה מאוד מיוחדת להצגת הקנגו החדש.

הטנדרונים נולדו אמנם כרכבי עבודה, אולם מהר מאוד הם עשו את ההסבה לכיוון המשפחתי. והנה, הגיע הזמן לרענן את השורות ורנו - כמו סיטרואן ופיג'ו - מציגה את הדור החדש. לאחר שהמכונית הוצגה בכל תערוכת רכב אפשרית באירופה, מגיע הרגע בו צריך להתחיל גם להכניס לקופה מזומנים ולביצוע המשימה נרתמה אחת מהמשפחות הידועות בעולם, הסימפסונים. ואיך קשורה משפחה אמריקנית ממוצעת לטנדרון מצרפת? למחלקת הקריאייטיב של רנו התשובות. למרות זאת, במודעות הפרסומת מנסה המשפחה הצהובה למצוא לעצמה תחליף למכונית המשפחתית.

לאור התמונות, ובעיקר לאור אבי המשפחה הדואג לעשות שימוש יעיל (ומזין) בתאי האיחסון, ישנו הרושם שהקנגו החדש מרווח מאוד לשהייה. מה שאותנו מעניין זה איזו משפחה לדעתכם תתאים לקמפיין הישראלי?

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully