וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלתא חוזרת בכדי להישאר

ירון אדרי

6.2.2008 / 16:18

לנצ'יה רוצה לצאת מהמשבר העמוק בו היא שרויה. האם החייאתה של הדלתא תצליח למחוק שנים של תסכול?

צאתה של פיאט מהמשבר בו היתה שרויה עד לפני כמה שנים, גררה אחריה התעוררות גם בקרב אלפא רומיאו שבבעלותה. לנצ'יה לעומת זאת, חברה נוספת הנמצאת בבעלותה של פיאט ובעלת מורשת לא פחות חשובה בהיסטורית הרכב האיטלקית ובכלל, נשארה אי שם מאחור ורק התזיס והאפסילון הקטנה הקפידו לא לתת לשם לדעוך. בפיאט מודעים היטב לבעיה ולקראת תערוכת ז'נבה הם מודיעים על רענון כללי למותג.

למרות הדומיננטיות שלה לאורך שנים רבות במסלולי המירוצים, דווקא אלגנטיות היא המילה היותר מדוייקת למכוניותיה של לנצ'יה ועל כך היא רוצה לבסס גם את עתידה. על פי הפילוסופיה החדשה, ישלבו דגמי העתיד את אותה אלגנטיות מסורתית אליה יתווספו קידמה וחידושים טכנולוגיים. ראשונה להיחשף היא הדלתא הקומפקטית שהופעת הבכורה שלה תיערך בתערוכת ז'נבה בעוד חודש ימים.

לדברי לנצ'יה, מסמלת הדלתא את השינויים שעוברת החברה, בדיוק כמו המונח המתימטי לאותה אות לטינית. עם מידות של 450 ס"מ באורך, 180 ברוחב וגובה של 150 ס"מ, היא ניצבת היישר אל מול מותגי הפרימיום, בעיקר אלה הגרמניים. בסיס גלגלים של 270 ס"מ הופך אותה גם למרווחת ביותר בסגמנט.

בתוך תא הנוסעים תזכה הדלתא לקבל חומרים משובחים המוכרים בעיקר מסגמנטים מפוארים יותר וגיבוי לאלגנטיות תקבל המכונית גם מהדגש שהושם על בידוד התא מרעשי הדרך. את זמנם של הנוסעים תנעים מערכת סאונד משוכללת מבית Bose הנשלטת מגלגל ההגה ומערכת ניווט מבית מאנטי מארלי, כמו גם מערכת ה-Blue&Me שפותחה על ידי מייקרוסופט, יקפידו שאלה יגיעו בביטחה ליעדם.

בתחום המנועים לא מרחיבים בינתיים בלנצ'יה יותר מדיי, אך אלה יהיו אותם מנועי דיזל ובנזין המוכרים של פיאט בהספקים הנעים בין 120 ל-200 כ"ס אליהם תשודך תיבה ידנית, אוטומטית או הרובוטית כפולת המצמדים החדשה, לכולן 6 הילוכים. בידוד הנוסעים מפגעי אספלט מזדמנים יעשה על ידי בולמי SDC מבוקרים אלקטרונית (Suspension with electronic Damping Control).

תחילת שיווקה של הדלתא צפוי להיות כבר באמצע 2008. האם היא תסמן נקודת מפנה עבור לנצ'יה? בהסתמך על המסורת המפוארת, אנו מאוד מקווים בשבילה שכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully