וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרגים את סביבת העבודה

7.2.2008 / 16:52

חברת UTI, יבואנית משאיות איסוזו משיקה את הסומו החדשה ובה לראשונה זוג כריות אוויר ומערכת ניווט כסטנדרט

יוניברסל משאיות ישראל (UTI), יבואנית משאיות איסוזו לישראל השיקה את הדור החדש של משאיות החלוקה 'סומו' בישראל. המשאית החדשה מגיעה בטווח משקלים (כולל) של 6.2 ו- 7.5 טון, וזו אמורה להציג עליית מדרגה בכל הקשור לבטיחות והידידותיות למשתמש.

כך למשל הסומו החדשה היא המשאית הייחידה בקבוצתה להציע מדגמי 2008 זוג כריות אוויר לנוסעים בקבינה, קדם מותחנים לחגורות הבטיחות, מערכת EBD לבלמים ומצלמת נסיעה לאחור. ברשימת האבזור המפנק החדש אפשר למצוא כעת גם מערכת שמע עם טכנולוגיית בלוטות' לחיבור מכשירי טלפון סלולריים ושמיעת השיחה דרך הרמקולים שברכב, מערכת ניווט ועוד. כל אלו יוצעו כסטנדרט בדגמים החדשים.

מלבד חידושי האבזור, UTI מספרים גם על תכנון מחדש לקבינה - זו גבוהה יותר, רחבה ומחוזקת לטובת הגדלת מרחב המחייה בה והבטיחות במקרה של תאונה. כמו כן, המשאית החדשה עברה דיאטה קלה, כך שהיא קלה בין 100 ועד 700 ק"ג ממשאיות המתחרות בקבוצה בקטגוריית ה-7.5 טון.

בחזיתה של הסומו החדשה ישכנו שני מנועי טורבו דיזל - אחד בנפח 3.0 ליטר המפיק 150 כ"ס ב-2,800 סל"ד ושני בנפח 5.2 ליטר המפיק 190 כ"ס. את מנועים אלה ניתן לשדך לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים (2 תצורות) או את אותן תיבות רק בהפעלה רובוטית.

הסומו מוצעת בשלל גרסאות ותצורות ומחירה נע בין 184 ל-237 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • איסוזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully