וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגג של נובל M12 יורד

ירון אדרי

10.2.2008 / 17:23

סדנת סאליקה הבריטית מטפלת במקום בו נובל לא רוצה לגעת. ככה משדרגים את מכונית הספורט M12

מכוניות ספורט טהורות זוכות לקבל חשיפה גדולה, בעיקר אם הן קוטפות לא מעט שבחים. לא כך אצל נובל הבריטית אותה לא הרבה מכירים, למרות התשבוחות הרבות לה היא זוכה במבחני הדרכים. בנובל מאמינים כנראה בעבודה ולא בדיבורים ואולי זאת גם הסיבה מדוע אין היא פוזלת לשווקים וקהלים חדשים.

אחת הדרכים היותר מוכרות לשיפור תזרים המזומנים אצל יצרניות מכוניות ספורט היא הורדת הגג. גרסאות רודסטר וקבריולה תמיד תרמו לתדמית, אך בנובל כפי שכבר ראינו, לא את זה מחפשים. וכשאין ישועה מבית, מאין יבוא גואל? מסדנאות השיפורים כמובן. כאן נכנסת לתמונה סדנת סאליקה הבריטית אשר מציעה קיט הסבה לגג הספורטיבית הקודמת של נובל, ה-M12.

תמורת לא מעט פאונדים, 20 אלף ליתר דיוק, יורידו לכם בסאליקה את הגג ובמקומו יתאימו גג קשיח קל משקל. בימים בהם השמש מחייכת באנגליה מבעד לעננים, יוכלו בעלי ה-M12 להסירו ולאחסנו במקום המיועד בחלקה האחורי של המכונית. ולא כאן נגמר השינוי היות וסכום ההסבה כולל גם מעט שינויי עיצוב וכמו כן את החלפתם של הרדיאטור והאינטרקולר בגדולים יותר לטובת שיפור קל במנוע.

בסאליקה מספרים כי גרסה משודרגת באופן יותר משמעותי נמצאת גם היא בשלבי תכנון מתקדמים ושמה יהיה סאליקה GT. זאת תעשה שימוש במנוע V6 בעל צמד מגדשי טורבו שיביא את הספקה ל-460 סוסים. זה יספיק לה לנסות ולהשיג מכוניות 'על' אימתניות כפולות סוסים עם תאוצה קלאסית שתימשך קצת יותר מ-3 שניות. מעניין אם מתוכנן בסאליקה שיפור גם ל-M15 העכשווית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully