וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג שים לב, שלט לפניך

אבי בר-אלי

10.2.2008 / 19:11

במעצ בודקים: האם הנהגים שמים לב להכוונות התנועה בשלטים האלקטרונים?

החברה הלאומית לדרכים (מע"צ החדשה) מבצעת בימים אלה סקר לבדיקת יעילות השילוט האלקטרוני בכבישים הבין עירוניים. זאת, מתוך כוונה לבדוק את מידת היענות הנהגים למסרים המוצגים על גבי השילוט.

מע"צ מפעילה בכבישי הארץ 20 שלטים אלקטרונים אשר מציגים מידע עדכני אודות מצב התנועה, אירועים חריגים ומידע על עבודות בכבישים בין-עירוניים. הצגת מידע בצורה זו אמורה לסייע לנהגים בתהליך קבלת החלטות טרם בחירת מסלול נסיעתם, כאשר השפעת השינוי המתחלף על מצב התנועה נגזרת ממידת ההיענות של הנהגים למידע המוצג על גבי השלט.

במע"צ החליטו לבחון את מידת ההיענות של הנהגים לתוכן ולסוג המסרים המוצגים על גבי השילוט המתחלף - וכן את מידת השפעתו על בחירת מסלול הנסיעה, ולפיכך ייצאו בסקר בן שלושה שבועות, אשר ייערך בשיתוף עם ד"ר אליה בן שבת וחברת ארם מהנדסים בע"מ בתחנת דלק פז שבכביש 2 סמוך למחלף גלילות. ממע"צ נמסר כי בחירת מיקום זה לעריכת הסקר נובעת מסמיכותה של התחנה לנקודת החלטה בין מספר מסלולי נסיעה חלופיים והיותה תחנת מעבר ועצירה מרכזית לנהגים שנכנסים למטרופולין תל אביב מכיוון צפון.

"בתום הסקר ועם קבלת ממצאיו תעדכן החברה הלאומית לדרכים את תוכן המסרים על גבי השלטים האלקטרוניים, במטרה לתת למשתמשי הדרך אפשרות להתעדכן על מצב התנועה בכבישים בינעירוניים ביעילות ,במהירות ובנוחות" - נמסר ממע"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully