וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספנים חולמים בירוק

11.2.2008 / 10:04

חברת PGO שדואגת לאספנים חובבי איכות הסביבה, תציג רפליקה לפורשה 356 מונעת גז טבעי בתערוכת ז'נבה

ה-356, היא המכונית הראשונה שיוצרה על ידי פורשה והיא נחשבת לפריט אספנים ששווה את משקלו בזהב, ואולי אף מעבר לכך. במרוצת השנים, מספר לא קטן של חברות ייצר לדגם נחשק זה גרסאות 'רפליקה' אשר נועדו בעיקר עבור מי שרצה לגעת בחלום, מבלי לשלם את המחיר האסטרונומי.

אולם כעת, אלו מכם המעוניינים לנהוג ביצירה קלאסית (או באחת מועתקת, אך דומה למקור) וודאי ישמחו לדעת כי חברת PGO הצרפתית המתמחה בייצור כלי רכב בהזמנה מיוחדת תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה את הפורשה (רפליקה) הידידותית ביותר לסביבה שנוצרה מעולם.

ה-356 רפליקה של PGO נראית בדיוק כמו המקור, אולם באחוריה שתול מנוע מודרני ונקי בהרבה מהמקורי. זה מגיע בנפח של 1.6 ליטר, מוגדש טורבו ופועל על גז טבעי בלבד כך שרמת הזיהום הנפלטת ממנו נמוכה מאוד - רק 118 גרם CO2 לקילומטר.

והביצועים? כלל לא רעים - עם 150 כ"ס ו-21.4 קג"מ, ה-356 רפליקה רודסטר הזו מסוגלת תהאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.5 שניות ומשם למהירות מרבית של 210 קמ"ש.

במיכל לחץ מיוחד, מצליחה ה-356 הזו לאגור 132 ליטר של גז טבעי אשר מספיקים לה כדי להציג טווח נסיעה של 450 ק"מ בין תדלוקים.

במידה והרודסטר הידידותית לסביבה 'עשתה לכם את זה', כדאי להזדרז, שכן במידה ו-PGO תחליט לייצרה באופן סדרתי, יהיה זה בכמות מוגבלת ועם תג מחיר של כ-250 אלף שקל, לפני מס כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully