וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאביה שלא תגיע לישראל

ירון אדרי

13.2.2008 / 14:32

סקודה נוטשת את סבב ה-WRC לטובת אליפות ה'סופר 2000'. האם הפאביה החדשה תביא לה סוף סוף נצחונות?

מורשת הספורט המוטורי של סקודה ממשיכה עם הדור השני לסופר מיני שרק השבוע הושקה בישראל. תחת השם 'פאביה סופר 2000' החלה מחלקת הספורט של היצרן הצ'כי לעבוד על מכונית הראלי הבאה שלה. הפעם, לא מתכננים בסקודה לאתגר את מכוניות ה-WRC, אלא מצטרפים לליגת הסופר 2000 אשר הולכת ותופסת תאוצה.

בסקודה מודעים היטב לעובדה כי הצלחה במסלול המירוצים עוזרת לגרף המכירות ואולי זאת הסיבה מדוע בחרו לעזוב שם את אליפות העולם הטובענית. בנוסף, קטגורית הסופר 2000 תופסת תאוצה ובה מתחרות כבר יריבותיה לסגמנט של הפאביה, ה-207 S2000 של פיג'ו והגרנדה פונטו אבארת' של פיאט.

המבחנים הראשונים החלו השבוע למכונית אב הטיפוס. על ההנעה מופקד מנוע 4 צילינדרים אטמוספרי בנפח 2.0 ליטר, כפי שמתירות תקנות ה-FIA בקטגוריה זו. כוח המנוע שנותר חסוי, מועבר אל ארבעת הגלגלים דרך תיבת 6 הילוכים סיקוונסיאלית ו-3 דיפרנציאלים.

במהלך השנה מתכוונים לערוך לפאביה מספר מבחנים בכדי להתאימה לאליפויות המקומיות והבינלאומיות. מועד השקתה הרשמי אינו ידוע כרגע וזה תלוי בקצב ההתקדמות ותוצאות המבחנים והניסויים. לאחר השקתה, היא תצטרף לקבוצות המירוץ הרשמיות של סקודה וגם תימכר לקבוצות פרטיות.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה
  • irc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully