וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני טויוטה

ירון אדרי

14.2.2008 / 11:11

תצוגתה של טויוטה בתערוכת ז'נבה תעמוד בסימן עירוני עם מספר בכורות אירופאיות. איכות הסביבה גם היא לא תקופח

מכונית הקונספט הקטנה שהציגה טויוטה בתערוכת פרנקפורט 2007 שבתה את לב הקהל. חצי שנה מאוחר יותר, יוכלו לצפות באי תערוכת ז'נבה בהופעת הבכורה של ה-IQ הסדרתית. לא הרבה נותר בחדר העריכה בדרך מהקונספט לייצור ועל כך יש לברך את טויוטה. שינויים קלים בחזית שומרים על המראה המודרני והקליל של ה-IQ קונספט.

למרות נתון אורך של קצת פחות מ-3 מטרים, מבטיחה ה-IQ מרווח פנים גדול עבור 3 נוסעים וילד (או מטען) תודות לטכנולוגיות מבניות חדשות מבית טויוטה. בשלב זה לא מפרסמת החברה היפנית את רשימת המנועים שיעזרו לה לנוע ברחובות העיר, אלא מסתפקים רק בהתחייבות כי היא תהיה מאוד ידידותית לסביבה.

תחילת ייצור ה-IQ צפוי להיות מאוחר יותר השנה ואת הפרטים המלאים נוכל להביא לכם רק עם חשיפתה בתערוכה.

מטיילים ושומרים על הסביבה

השם קרוזר ישר מעלה בראשם של אנשי השטח את מפלץ ה-V8 שרק לאחרונה הגיע לישראל. למעשה, הקרוזרים של טויוטה נחשבו מאז ומעולם לבין הטובים בשטח. הפעם מנצלת טויוטה את השם בכדי להציג לראשונה באירופה את הג'יפון העירוני החדש, אורבאן קרוזר (קרוזר עירוני) לכל אותם אנשים שאוהבים לטייל בסביבה תוך שהם דואגים לשמור עליה. גם כאן מקמצת טויוטה בפרטים ועד לפתיחת התערוכה נאלץ להמתין בסבלנות.

הופעת בכורה באירופה תיעשה גם סדרת מכוניות ה'תקע-שקע' קונספט אותן פגשנו בתערוכת טוקיו האחרונה. ה-1/X, ה-FFV וה-I-REAL יפיצו באירופה את הבשורה ההיברידית של טויוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully