וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידי, מה את עושה באוטו?

ירון אדרי

14.2.2008 / 18:48

סקר גולשים שערך אתר הרכב לנשים בבריטניה גילה כי אחת משלוש עוברת על החוק בכוונה ואחרות מתייחסות לרכב כמו לחדר בבית

מה הדבר הכי לא שגרתי שעשיתן מאחורי ההגה? זאת השאלה שנשאלה באתר הרכב הבריטי הנשי EVECAR. אם השאלה היתה נשאלת באתר רכב לגברים, סביר להניח שהתשובה היתה משהו בסגנון - "תאונות", אולם הנשים מסתבר, הרבה יותר מופרעות מאיתנו הגברים והלוואי שיכולנו להיות בכמה מהמקרים 'זבוב על החלון'.

עורכות האתר חילקו את כל התשובות למספר קטגוריות כשהפופולארית ביותר זכתה לכינוי "פשעים נגד הכביש". והממצאים: אחת מכל שלוש נהגות עוברת על החוק בכוונה תחילה כשהמופרעות ביותר הודו שנהגו נגד כיוון התנועה או סתם בלי אורות בשעות החשיכה. היו גם כאלה שקראו ספר או התאפרו במהלך הנהיגה ואחת אף ציינה כי היא מעבירה את הזמן במשחק פריזבי (!) ברכב. איך? אל תשאלו אותנו.

ואם חשבתם שפשעים נגד הסביבה הם קיצוניים מספיק עבור הנהגות הבריטיות, הרי שבמקום השני והמכובד של קובץ התשובות נמצאו כאלה שציינו כי הרכב הוא עוד חדר בביתן. ומה עושים בחדר חוץ מלישון ולהחליף בגדים? בדיוק. 10 אחוזים מהמשתתפות בסקר סיפרו כי הן 'נוהגות' לקיים ברכב יחסי מין ועוד 7 אחוזים ציינו כי לדברים שהן עושות השתיקה יפה. היו גם כאלה שציינו כי לא אחת נצלה ישבנן כתוצאה מחומו של המנוע.

השנה צפויות להימכר בבריטניה כ-10 מיליון מכוניות, כחצי מהן לנשים וגם החצי השני, זה של הגברים, יושפע ברוב המקרים מהחלטת הנשים. עם כאלה מספרים, לא נראה שהקור האנגלי משפיע לרעה על 'האהבה המוטורית' שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully