וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאיין מתכוננת לפורים

ירון אדרי

18.2.2008 / 10:30

סדנת גמבאלה שוב מעניקה יחס חם לפורשה אלא שהפעם זאת הקאיין. ואתם יכולים לשכוח מלהכניס אותה לשטח

אנשי סדנת גמבאלה שוב קיבלו מכה בראש, אלא שהפעם הם נטפלים לקאיין והופכים אותה לקיצונית כמעט כמו ה-911 בה טיפלו קודם. כבר בעיצוב החיצוני ניתן להגיע למסקנה כי משהו כאן לא בסדר. כלומר, לא בסדר המקורי לפיו היא יצאה את שערי המפעל. זה מתחיל בפגוש הקדמי שמאיים לבלוע כל מכונית שתפריע את דרכה, ממשיך במכסה המנוע שבעוד רגע יפלוט אש ותמרות עשן ומגיע כמובן גם לחלקה האחורי.

שינויים נרחבים הגיעו גם אל תא הנוסעים. אל הדשבורד ודיפוני הדלתות הותאמו כל מיני מאפיינים ספורטיביים עשויים מהחומר הנכון אלא שהשו"ס מגיע דווקא מהקאררה GT. קונסולה מרכזית ועליה ידית ערבוב ההילוכים וכל פקדי השליטה על המאפיינים הדינמיים, נמתחת ממרכז הדשבורד ומסתיימת רק במחיצת תא המטען. על הדרך הוחלפו כורסאות העור ב-4 מושבי מירוץ מתכווננים והמהדרין יכולים להזמין גם מושבי מירוץ מסוג 'באקט'.

ואחרי כאלה שינויים נותר לראות מה קורה מתחת למכסה המנוע המאיים. הטורנדו שכחנו לציין, היא שדרוג לגרסת ה-GTS של הקאיין. וכך, מקבל מנוע ה-V8 בנפח 4.8 ליטר כל מיני שינויים שנותרו חסויים. עצם העובדה כי למנוע 2 מגדשי טורבו, כבר יכולה לרמוז לנו מה היו טיבם של השינויים. בכל מקרה, המספרים מוערכים בכ-700 כוחות סוס וכמה עשרות (רבות) של קג"מים. תאוצה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית גם כן נותרו חסויים וגם במקרה זה ניתן לשער כי לא יביישו אף 911, גם כזאת שעברה מספר שדרוגים. פרט חשוב אחרון שכדאי לכם לדעת על הטורנדו זה שאם תבקשו יפה, יורידו לכם את ההנעה הכפולה וישאירו אתכם עם מעבר כוח רק לאחד מהצירים. אנו מאוד מקווים שזה הציר האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully