וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה לתיקון גם בפורשה

ירון אדרי

19.2.2008 / 12:56

פורשה העולמית מודיעה על קריאה לביצוע תיקון מונע (ריקול) בדגמי הקאיין. המטרה: הוספת קליפס לצינור דלק

לאחר הודעתה של מאזדה מוקדם יותר השבוע על קריאה לתיקון (ריקול) למשפחתית הפופולרית שלה, מגיעה קריאה גם מכיוונה של פורשה שיותר מכל מלמדת כי אף יצרנית לא חסינה בפני תקלות. בהודעה הרשמית שהוציאה החברה, היא קוראת ל-18,856 מכוניות מדגם הקאיין אשר נמכרו ברחבי העולם לסור אל מרכזי השירות המקומיים לתיקון מונע של תקלה אפשרית.

לדברי פורשה, מדובר באחד מצינורות הדלק אשר בעת נסיעה עלול לגעת בבידוד המצוי בתא המנוע. כתוצאה מהמגע נשמעות נקישות ואף עלולים להופיע סימני חיכוך ושחיקה על צינור הדלק. נכון לפרסום הודעה, מדווחת פורשה כי ידוע לה על 5 מקרים כאלה בלבד מסביב לעולם כשרק באחד מהם נמצאו סימני שחיקה על צינור הדלק. הקריאה מתייחסת למכוניות אשר יוצרו בין ה-30 לנובמבר 2006 ועד ל-18 בינואר 2008.

מחברת מכשיר תנועה, יבואנית פורשה לישראל, נמסר כי הקריאה מתייחסת לתפס (קליפס) אליו מקובע הצינור אשר גורם לבעיה. לדבריהם לא מדובר בתקלה בטיחותית והסיכויים להיתקל בה קלושים ועל כן היא לא תקרא ללקוחות הקאיין לתיקון יזום. אולם, כחלק מהטיפולים השגרתיים לדגמי 2008, תחליף החברה את התפס ללא תשלום. זמן התיקון המשוער עומד על 40 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully