וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומפטיציונה מפשילה את הגג

ירון אדרי

20.2.2008 / 10:15

אלפא רומאו מגיעה לז'נבה עם גרסת הקבריולה למכונית ה'על' שלה. האם הספיידר של פרארי בסכנה?

ה-8C קומפטיציונה, מכונית הקופה המרהיבה של אלפא רומאו, לא מתביישת להסתכל למכוניות ה'על' ישר בעיניים. עם עיצוב נכון, הנעה אחורית וכמובן צבע אדום, היא מציגה משהו שאפילו פרארי מתקשה לעשות. בכל זאת, מדובר במכונית ייחודית. אלא שעכשיו חושפת אלפא רומאו את גרסת הספיידר שתהפוך את ה-8C לייחודית עוד יותר.

בתערוכת ז'נבה שתיפתח בעוד שבועיים תציג אלפא רומאו את ה-8C ספיידר, גרסת הקבריולה לקומפטיציונה. הפעם שיחררה אלפא רומאו תמונות מקדימות עם מכונית בצבע לבן ולא אדום בכדי לתת לה תדמיתית יותר יוקרתית מספורטיבית. ואל תחשבו שהיא לא כי עם מנוע V8 בנפח 4.7 ליטר ו-450 סוסים, היא לא תהיה הילדה המפנוקת של הסגמנט.

המעבר לגג נפתח חייב חיזוקי שלדה וכתוצאה מכך גם ירד מרכז הכובד עוד קצת לכיוון הרצפה. במכוניות מסוג זה, מדובר על דבר מבורך שעוזר לשפר את ההתנהגות הדינמית. על התוספת למשקל לא מדברים באלפא ורק מציינים כי דאגו לחלקו באופן שווה עד כמה שניתן בין הצירים. הגג עצמו עשוי מבד כפול שכבות והלקוח רשאי לבחור את ציבעו.

כמו הקופה, גם הספיידר מתהדרת בהנעה אחורית. זאת מקבלת כוחה דרך תיבת 6 הילוכים אוטומטית "בסגנון פורמולה 1" ולרשותה דיפרנציאל ננעל. חישוקי הסגסוגת בקוטר 20 אינטש עוטים צמיגי 245/35 מלפנים ו-285/35 מאחור ובתוכם ניתן למצוא דיסק ברקס קארבון-קארמי של ברמבו בקוטר 380 מ"מ ו-360 מ"מ בהתאמה.

500 יחידות בלבד תייצר אלפא רומאו מהספיידר עם תג מחיר המוערך ב-200 אלף יורו. אנחנו בטוחים כי לא תהיה בעייה למצוא לה קונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully