וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבט במהדורה מוגבלת

ירון אדרי

21.2.2008 / 11:16

המעצב אוגור שהין חוזר להציג מכוניות קונספט מרהיבות. הפעם זאת הקורבט שבניגוד לעבר גם מיועדת לייצור

את יצירותיו של המעצב הטורקי אוגור שהין כבר פגשנו כאן בוואלה! רכב בעבר. זה התחיל עם רעיון מקורי לאודי קופה ספורטיבית והמשיך עם עיצוב רטרו-מודרני לדינו של פרארי. שהין, כמו מעצבים גרפיים רבים, השתעשע עם כישרונו שלאחר הפרסום נותר על המחשב. כעת בניגוד לעבר, היצירה החדשה מיועדת לייצור.

את הקיץ האחרון ניצל שהין לפתיחת הסדנה הנושאת את שמו. זאת הוקמה בהולנד שם הוא משתכן מזה מספר שנים ואליו נוסף שותף מקומי. יחד, החלו לעבוד על הפרויקט המשותף הראשון שלהם שעונה לשם 'קורבט Z03 קונספט'. הבסיס לפרוייקט היא ה-Z06 שקיבלה מעטפת בעיצוב חדש עשויה כולה מקארבון. שהין מספר כי לפני שניגש לפרוייקט, שקד על לימוד היסטורית הקורבט בכדי לקבל רעיונות מהמוטיבים העיצוביים שלה לאורך השנים. עד כמה הצליח אתם יכולים לראות בתמונות.

בדרך לעיצוב החדש, הוחלפו גם המתלים והמנוע קיבל חיזוק משמעותי בדמות מגדש טורבו של גארט. הנתונים הכלליים מראים הפחתה של 45 ק"ג למשקל היבש והספק מרבי של 750 כ"ס. מכיוון שבשלב זה המכונית נמצאת רק על הכונן הקשיח במחשבו של שהין, נתונים "סקסיים" יותר אינם בנמצא.

שהין ושותפו מצהירים כי ברצונם להיות בין המובילים שבסדנאות העיצוב המייצרות מכוניות ייחודיות במהדורות מוגבלות. הקורבט Z03 תיוצר ב-100 יחידות בלבד, כך בתכנון, כשהראשונה תרד מפס הייצור מאוחר יותר השנה. בשלב הראשון מתכננים השניים לנסות ולכבוש את ארה"ב ולאחר מכן את שאר העולם. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully