וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת GT לרנו לגונה

24.2.2008 / 9:59

רנו מנסים לחיות מעט את תדמית הלגונה עם הצגת שתי גרסאות GT מחוזקות ומאובזרות בתערוכת ז'נבה

רנו לגונה היא דוגמה מצוינת למכונית טובה מאוד בפרמטרים רבים אשר לא צלחה דרכה מחוץ למדינת המוצא. תדמית אפרורית ומראה מבוגר גרמו לצרכנים להעדיף אחרות על פניה, גם לנוכח נתוני הבטיחות המצוינים. את זה בדיוק רוצים רנו לשנות ובתערוכת ז'נבה הקרובה (4 עד 16 במרץ) תחשוף היצרנית הצרפתית שתי גרסאות GT חדשות אשר אמורות להוסיף קצת לצבע ללחיי הלגונה החדשה שהוצגה בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר.

צמד האותיות GT הוצמד בדרך כלל למכוניות בעלות חדוות נהיגה משודרגת ובמקרה זה, רנו בחרו בשיפור נרחב למוצע בדורה החדש של הלגונה. לבסיסה של הלגונה נוספו כיול חדש למתלים (לכיוון הספורטיבי יותר) וכן מערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים. רנו מוסרים כי מערכת זו שמשתפת גם את הגלגלים האחוריים במלאכת ההיגוי באופן אקטיבי, משפרת מאוד את יכולות ההתנהגות של הלגונה. בכבישים מפותלים, ההיגוי האקטיבי מאחור מסייע לדבריהם להכנסה טובה יותר של החזית אל הפניות ובעיר, היגוי זה מקטין מאוד את רדיוס הסיבוב של הרכב.

עוד בסעיף ההתנהגות, ניתן למצוא בגרסת ה-GT גם חישוקי 18 אינטש הנועלים צמיגי בריג'סטון פוטנזה במידות 225/45. בתוך חישוקים אלו שוכנים כעת גם בלמים מוגדלים להגברת יעילות הבלימה – דיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים ו-300 מ"מ מאחור.

מאיפה מגיע הכוח?

ה-GT החדשה תוצע עם אפשרות לשני מנועים: בנזין ודיזל. הראשון, בנפח 2.0 ליטר נלקח ישירות מרנו מגאן RS ולאחר סדרת התאמות, הוא מפיק 205 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-30.5 קג"מ ב-3,000 סל"ד. המנוע השני בהיצע הוא כאמור מנוע טורבו דיזל, גם כן בנפח 2.0 ליטר וזה מפיק 180 כ"ס הזמינים כבר ב-3,750 סל"ד ו-40.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד. שני מנועים אלו משודכים אל תיבות ידניות עם 6 הילוכים, כמו שהאירופים אוהבים ולכן סיכוייה לעשות עליה ארצה קלושים. נתוני ביצועים לא נמסרו.

כדי להשלים את חבילת הספורט, רנו דאגו לציידה גם בשלל אביזרים הולמים – מושבי ספורט חובקים המצופים בעור ובאלקנטרה, ידית הלוכים מאלומיניום, דוושות מתכת מחוררות, תגי GT בכל פינה, פנסים מושחרים וצמד מפלטים מאחור.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully