וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבות בחניית טקס האוסקר

24.2.2008 / 13:14

GM גונבת סלבריטאים לטויוטה ותעמיד לרשותם SUV מגודלים ו"ידידותיים לסביבה". קמרון דיאז תגיע בסדרה 7 מימן

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת על קרבות יח"צ חסרי תקדים לכבוד טקס חלוקת פרסי האוסקר לקולנוע בארה"ב. לא, לא מדובר בקידומי הסרטים השונים או בכוכבים עצמם, אלא בכלי הרכב שמהם אלו יצאו אל רחבת השטיח האדום.

בחמש השנים האחרונות, המכונית הפייבוריטית הייתה לא אחרת מאשר הטויוטה פריוס ההיברידית שבאמצעותה רצו הכוכבים להראות את "הצד הירוק" שלהם. אולם השנה מספרת GM שיותר מ-75 כוכבים יגיעו לטקס היוקרתי דווקא ברכבי SUV מגודלים מתוצרתה, כולם מוגדרים כידידותיים לסביבה והם מונעים על יד מערכות היברידיות, אתנול או אף מנועי תא דלק נקיים לגמרי.

הבעייתיות בעניין צצה בעצם הגדרת ה-SUV של ג'נרל מוטורס ידידותיים לסביבה. לדברי מאט פטרסון, נשיא הארגון 'גלובל גרין USA', בזמן שהפריוס ההיברידית מציגה צריכת דלק של 19 ק"מ לליטר בכביש בינעירוני, השברולט טאהו אשר זכה בתואר 'המכונית הירוקה של השנה', צורך ליטר אחד של דלק לכל 8.5 ק"מ.

מכאן ש-GM מנסה "לדחוף" לנו הצרכנים את זוללי הדלק שלה עמוק לתוך התודעה הירוקה של העולם, על ידי הסלבריטאים, נאמני הפריוס. יש לציין כי מרבית כלי הרכב הירוקים שיככבו בטקס השטיח האדום כלל אינם מיוצרים, בעוד שהפריוס נעה בכבישי העולם כבר 5 שנים, הדגיש מאט פטרסון.

אולם, המערכה משתוללת לא רק בין GM לטויוטה. ב.מ.וו הודיעה רשמית בסוף השבוע כי הכוכבת קמרון דיאז תגיע לטקס האוסקר בסדרה 7 מונעת מימן. זו צפויה להגיע לייצור בעוד כשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully