וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ במפעל פורשה

ירון אדרי

25.2.2008 / 15:30

קו הייצור של הפורשה 911 נעצר בעקבות פיצוץ שארע במפעל, כך מדווח אתר האינטרנט של מגזין הרכב הבריטי 'אוטוקאר'. הנזק עדיין לא ידוע

פיצוץ שהתרחש במפעל פורשה בשטוטגארט עצר את קו הייצור של רכב הספורט 911, כך עולה מדיווח של אתר הרכב של מגזין הבריטי 'אוטוקאר'. לדברי 'אוטוקאר', הפיצוץ הפיצוץ במחלקת הצביעה שבמפעל וכתוצאה ממנו פרצה שריפה במקום. כוחות הביטחון שהוזעקו לטפל באירוע הצליחו להשתלט על האש וכרגע עוסקים בחקירת הנסיבות לשריפה. על פי הצהרה ששיחררה פורשה לעיתונות, דליפת גז באחד מתנורי הצביעה היא שגרמה לפיצוץ.

כתוצאה מהפיצוץ פונו שני עובדים במצב קל לבית החולים שם קיבלו טיפול ושוחררו לביתם. היקף הנזק הישיר עדיין אינו ידוע, אולם יש לשער מה יהיו השלכותיו. פתיחתם של מתזי כיבוי האש (ספרינקלרים) הציפה חלקים נרחבים במפעל כשהפגיעה העיקרית היא בקו הייצור של ה-911. בפורשה מעריכים כי קו הייצור יחזור לפעולה רק בעוד יומיים-שלושה אולם קיים סיכוי כי הנזק גדול אף יותר מהמשוער, מה שייאלץ את עצירתו של קו לפרק זמן נוסף. קו זה מייצר מדיי יום 160 מכוניות.

עוד מדווח 'אוטוקאר' כי ייצור הקאיין, הקאיימן והבוקסטר ימשך כסדרו. דגמים אלה אמנם מיוצרים במפעלים אחרים אולם את חלקי המרכב והמנועים הם מקבלים מהמפעל בשטוטגארט וכאמור, קווי ייצור אלה לא נפגעו.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully