וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: מבצע אכיפה ענק

27.2.2008 / 15:57

אגף התנועה במשטרה יפתח ב-2 במרץ במבצע אכיפה רחב היקף לצמצום מספר ההרוגים בתאונות

בעקבות העליה הדרמטית במספר ההרוגים בכבישי הארץ בחודש ינואר (45 הרוגים), בין ה-2 ל-31 במרץ יערוך אגף התנועה מבצע אכיפה רחב היקף בכל רחבי הארץ. במבצע זה יקחו חלק מאות שוטרים ומתנדבים והם אמורים לכסות שטח אכיפה נרחב לאורך צירי תנועה רבים מאוד שהוגדרו כמסוכנים. גיוס מספר רב כזה של שוטרים התאפשר לאחר דחיית כל ההשתלמויות וההדרכות שהיו מתוכננות לשוטרים והקצינים בחודש מרץ וביטול כל הפגרות והחופשות לשוטרים במהלך חודש זה.

לדברי דורון בן אמו, דובר משטרת התנועה, המבצע יערך בחודש מרץ משום שחודש זה ידוע בהיותו קטלני במיוחד מבין חודשי השנה. בתקופה המקבילה בשנת 2007 קיפחו את חייהם 54 בני אדם בדרכים ובמשטרת התנועה מנסים לעשות כל שיביכולתם למנוע הישנות חודש הדמים.

ניצב אבי בן חמו ראש אגף התנועה מציין כי אין מנוס מקיום מבצע גדול ומורכב שיתבצע במשך כל החודש והצלחת המבצע היא לא כמות הדוחות שירשמו לנהגים, אלא צמצום ניכר של כמות ההרוגים והנפגעים בתאונות דרכים מול שנים עברו. לשם כך, במבצע יקחו חלק גם ניידות סמויות רבות והשוטרים הונחו להפגין סובלנות נמוכה מאוד כנגד מבצעי עבירות תנועה חמורות. במקביל למבצע אכיפה רחב היקף זה יועלו קמפיינים ברשתות הטלויזיה ואגף המחקר של משטרת התנועה יאגד את כל הנתונים שיתקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully