וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר במשרד התחבורה

גיא לשם ואבי בר-אלי

28.2.2008 / 9:15

הממונה על פניות הציבור בלשכת שר התחבורה שאול מופז, נעצר בחשד לקבלת שוחד

הממונה על פניות הציבור בלשכת שר התחבורה, יוחאי בידאני, נעצר בתחילת השבוע בחשד לקבלת שוחד - כך נודע ל-TheMarker. בידאני חשוד כי קיבל כספים מידי "מאכער" כדי לקדם את הטיפול בפניות אזרחים בנוגע לרישיונות רכב. בידאני הכחיש את החשדות נגדו ושוחרר בערבות למעצר בית של חמישה ימים.

חוקרי מפלג ההונאה במחוז תל אביב הגיעו שלשום ללשכת שר התחבורה, שאול מופז, בתל אביב ובירושלים, ותישאלו כמה מעובדי הלשכה בנוגע לנוהלי העבודה במשרד ולמנגנון הטיפול בפניות הציבור. מקור בלשכה אמר כי החוקרים התמקדו בעיקר בנוהלי העבודה בלשכה מול אגף הרישוי.

בידאני היה בעבר חבר מרכז הליכוד, ועבר יחד עם שאול מופז למפלגת קדימה. לאחר שהתמנה לשר התחבורה מינה מופז את בידאני למשרה בלשכתו. מלשכת מופז נמסר בתגובה: "המשטרה מנהלת בדיקה הנוגעת לפניות הציבור במשרד התחבורה. לשכת השר הורתה לכל הגורמים במשרד להעמיד לידי המשטרה כל חומר רלוונטי בעניין".

בא-כוחו של בידאני, השופט לשעבר עו"ד אריה שרעבי, מסר בתגובה כי מדובר בחקירה שראשיתה בתלונה שהגיש בידאני עצמו כנגד אותו "מאכער" לפני כחודשיים, בעוון הוצאת כספים במרמה מידי אזרחים עבור קידום הטיפול בענייניהם. "החקירה במשטרה נפלה עליו כרעם ביום בהיר", אמר שרעבי. "מרשי הכחיש נמרצות את החשדות נגדו, שיתף פעולה עם חוקריו ואף ביקש להישלח לבדיקת פוליגרף. מדובר באדם נקי כפיים שמעולם לא ניהל כל שיג ושיח עם המשטרה, אשר היה פועל בצורה עניינית ומנסה לסייע ככל יכולתו לפונים אליו - הכל במסגרת החוק וללא סטייה ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully