וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריבה על הדלתות

ירון אדרי

28.2.2008 / 10:22

אחרי הטיזינג עם האיור והתמונה המוחשכת, חושפת אופל סופית את המריבה קונספט. דלתות הפוכות עושות לכם את זה?

אופל תציג בתערוכת ז'נבה את המריבה קונספט, אך תהליך החשיפה היא עושה על פי מיטב כללי פרסום הטיזינג. בהתחלה הופיע איור מעורפל שרמז על פרופיל המכונית ומייד אחר כך הגיעה צילום מוחשך באותה זווית בדיוק. כעת, ימים לפני פתיחת התערוכה, מפרסמת אופל את תמונות קצת יותר ברורות.

אז מה אנחנו יודעים על המריבה שלא ידענו קודם? פרט למבנה ה'מונוקאב' המועדף על אופל - זה הגורס כי חיצונית לא צריכים תא המנוע ותא המטען להיות מופרדים מתא הנוסעים – מקבלת הקונספט 4 דלתות צד כאשר אלה הקדמיות נפתחות באופן המקובל והאחוריות נפתחות בכיוון ההפוך. באופל מכנים תצורה זאת בשם FlexDoors, כלומר דלתות גמישות, והם מדגישים כי לעומת יצרניות אחרות, פתיחת הדלת האחורית בשיטתם אינה מחייבת את פתיחת הדלת הקדמית. כך הופכות הכניסה והיציאה לפשוטות ונוחות יותר יחד עם עוד יתרונות נוספים.

U, איזה נוף

עוד מהתמונות ניתן לראות כי המריבה קונספט מיועדת ל-4 נוסעים, 2 מקדימה ו-2 מאחור, אשר זוכים למראה פנוראמי תודות לשימוש נרחב בשמשות. מקדימה, מתחילה השמשה עמוק מאחורי הדשבורד והיא ממשיכה עד לדלת החמישית, מעל ראשי הנוסעים, בשני פסים אורכיים בצורת U. בנוסף, קורה A דקה מצמצמת למינימום את ההסתרה לנהג וחלונות צד גדולים מאחור יאפשרו גם לילדים להנות מהנוף המתחלף בנסיעה.

עם המריבה קונספט, ממשיכה אופל לחזק את פילוסופית ה'מונוקאב' שלה וכעת כל שנותר הוא להמתין בסבלנות לשלב הבא בו נדע האם הדלתות הגמישות ושמשת ה-U יזכו להגיע גם למכונית הסדרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully