וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט פותחת פה לשטן

ירון אדרי

4.3.2008 / 11:45

החדשה העיקרית של סיאט בתערוכת ז'נבה היא ה'בוקה נגרה קונספט'. האם לפנינו נמצאת האיביזה הבאה?

לא מעט דיבורים היו בשנה האחרונה לגבי עתידה של סיאט כשעל הפרק ספקולציות לגבי דור האיביזה הבא. סיאט בעצמה פירסמה סקיצות ראשונות למכונית משפחתית כל חדשה שרק הגבירו את ההשערות השונות. היום, בתערוכת ז'נבה, סותמת סיאט לכולם את הפה עם מכונית ספורט קופה קונספט חדשה העונה לשם בוקר נגרה, פה שחור בספרדית.

מבט לחזית מכונית התצוגה מסביר מדוע בחרו בסיאט בשם הזה. למעשה, במקור היה זה שמה של ה-1200 ספורט של 1970. על עיצוב מכונית הקונספט אחראית חטיבת העיצוב של סיאט בספרד בראשותו של לוק דונקרוולק, המעצב הראשי של למבורגיני בעבר. מידותיה של הקונספט משייכים אותה לסגמנט הסופר מיני מה שמגביר את התחושה כי מדובר בדור הבא לאיביזה. בסיאט לא מכחישים ואף מצהירים כי מדובר באב הטיפוס לאיביזה הבאה כמו גם למשפחתית החדשה שתוצג ב-2009.

את הגיבוי לחדשנות נותנת גם יחידת הכוח השוכנת מאחורי הפה השחור. סיאט בחרו בטכנולוגיות העדכניות ביותר של פולקסווגן הכוללות את מנוע ה-1.4 TSI בעל מגדש הטורבו ומגדש ה'על' ואת תיבת ה-DSG הרובוטית החדשה בעלת 7 ההילוכים. נתוני ביצועים לא פורסמו, אך האם העובדה כי מדובר בטכנולוגיות בייצור סדרתי רומזת לנו על יותר מאב טיפוס לאיביזה הבאה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully