וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה חוזרת לישראל

דניאל שמיל

4.3.2008 / 13:59

המותג הקוריאני חוזר לישראל. שמה של היבואנית החדשה 'ריי מוטורס' בבעלות איש העסקים רמי אונגר

דגמי קיה, שזיכיונם נמצא בידי איש העסקים רמי אונגר, ישווקו בישראל על ידי חברה חדשה בשם 'ריי מוטורס', ובנפרד מדגמי דייהטסו וסאנגיונג, המיובאים גם הם על ידי אונגר. שמה של החברה החדשה מבוסס על ראשי התיבות בשמותיהם של אונגר ואשתו יעל, בדומה לחברת הספנות ריי-קאר קאריירס שבבעלותו.

בשבועיים הקרובים יחל מבצע פרסום נרחב, עם השקתן מחדש של מכוניות קיה בישראל ושינוי אופן ההגייה של שם המותג מקאיה לקיה. הקמפיין יכלול את כל הדגמים של היצרן הקוריאני, ובמרכזו יעמדו רכב השטח ספורטאז' והמכונית הקטנה ריו.

באחרונה הגיעה לאילת משלוח ראשון ובו 600 מכוניות מקוריאה (עד כה נמכרו בישראל מכוניות מהמלאי שהחזיקה קמ"י, היבואנית הקודמת). המשלוח החדש כולל גם 120 כלי רכב מדגם ספורטאז' - רכב כביש-שטח קומפקטי, תאום ומתחרה ישיר ליונדאי טוסון. הספורטאז', שיוצע במחיר של 160 אלף שקל, מצויד במנוע בנזין בנפח 2.7 ליטרים, תצורת V6 עם 173 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית והנעה לכל הגלגלים.

מכונית נוספת שנחתה בישראל היא המכונית העירונית הקטנה מדגם פיקנטו. דגם זה הגיע לישראל לצורך תקינה ובדיקת הביקושים אליה בחברות ההשכרה והליסינג. המנוע הקטן שלה (1.1 ליטרים), באופן יחסי, הופך את שיווקה בקרב חברות הליסינג לאתגר גדול יותר.

ריי מוטורס, היבואנית החדשה, מתכננת למכור 6,000 מכוניות מתוצרת קיה בשנה הקרובה, באמצעות פנייה ממוקדת לציי רכב, הורדת מחירים והרחבת מבחר הדגמים המוצע. מדובר ביעד מכירות הגדול פי שלושה מכמות המכוניות שמכרה היבואנית הקודמת קמ"י - 2,062 מכוניות ב-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully