וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ירוויח מהמכונית החשמלית?

אורה קורן

4.3.2008 / 14:17

המדען הראשי גוזר קופון מהרכב החשמלי של אגסי: הציג לרנו חברות ישראליות לשיתוף פעולה

שיתוף הפעולה בין רנו העולמית לבין חברות ישראליות בתחום הרכב החשמלי יוצא לדרך. נראה כי בכך הפך המדען הראשי במשרד התמ"ת, אלי אופר, למי שגוזר ראשון את הקופון מפרויקט הרכב החשמלי של שי אגסי ועידן עופר. בעקבות ההסכם שחתם אופר באחרונה עם חברת רנו לשיתוף פעולה במחקר ובפיתוח עם חברות ישראליות, כבר שוגרו לרנו שמות ראשונים של חברות ישראליות. היום פירסם אופר קול קורא לחברות נוספות להגיש הצעות לשיתוף פעולה עם רנו.

אופר ציין ערב חתימת ההסכם כי הוא רואה בו אמצעי לקדם שיתוף פעולה במחקר ופיתוח בין חברות ישראליות לבין יצרנית הרכב העולמית רנו ללא קשר לקצב התקדמות הפרויקט של אגסי ועופר. לדבריו, חברות שרנו תבחר בהן יקבלו מהמדען הראשי מענק בגובה של עד 50% מעלות הפרויקט, ומימון מקביל מרנו העולמית. בנוסף, תעניק רנו ייעוץ טכנולוגי, בדיקות ישימות ואפשרות שימוש במעבדות שלה לתוכניות המו"פ שתבחר.

רנו מעוניינת בחברות שמפתחות טכנולוגיות ויישומים לרכב - בדגש על הרכב החשמלי המתוכנן. אלה כוללים שיפור ביצועי מנועי חשמלי, מיזוג אוויר חסכוני לרכב, הארכת חיי המרכיבים ברכב, שיטות לטעינה ולהחלפה מהירה של המצבר ומחזור מצברים. אופר ציין כי שיתוף הפעולה עם רנו הוא פועל יוצא של מדיניותו לפתח את תחום הקלינטק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully