וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיל פטריוט רודסטר

ירון אדרי

12.3.2008 / 11:36

עם עודף פטריוטיות חושפת 'איקוניק מוטורס' את ה-GTR רודסטר הכל אמריקנית. מזל שהדולר זול היום

האמריקנים ידועים בשל אהבתם להמבורגר, מכוניות גדולות (לפעמים אני תוהה האם יש קשר בין השניים, אבל זה סיפור לפעם אחרת) ובעיקר בפטריוטיות שלהם. זאת הסיבה מדוע מתעקשים ב'איקוניק מוטורס' (Iconic) להכריז כי ה-GTR רודסטר שלהם תוכננה, עוצבה ונבנתה בארה"ב עם לא פחות מ-18 פטנטים ייחודיים כמו צירי דלתות בטכנולוגיה חללית, מכסה דלק חשמלי חדשני, ידית הילוכים מנירוסטה ועוד.

ועל מה המהומה? כיאה לאמריקנים שרוצים להוביל את העולם, גם באיקוניק מצהירים כי ה-GTR היא סטנדרט חדש בכל הקשור לפאר וביצועים. זה לא מפריע לה לשאול אלמנטים עיצוביים מהשלבי קוברה, האמריקנית האלמותית. בכל מקרה, הרודסטר עושה שימוש בשלדה קלת משקל ומשקלה היבש עומד על 998 ק"ג.

אתם בטח לא מאמינים, אבל בחזיתה שוכן מנוע V8. לזה נפח של 6.9 ליטר ותפוקתו עומדת על 800 וקצת כ"ס המזינים את הציר האחורי. את התאוצה ל-100 עושה הרודסטר בפחות מ-4 שניות ומחוג המהירות מסוגל להגיע ל-320 קמ"ש. לטובת ההתנהגות מצויידת ה-GTR במתלים המגיעים מעולם הפורמולה 1.

איקוניק חשפו את ה-GTR רודסטר בסוף השבוע האחרון. זאת תיוצר במהדורה מוגבלת של 100 יחידות בלבד עבור אמריקנים (רצוי ללא כרס) עם כיסים עמוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully