וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג – נחש ארסי

ירון אדרי

13.3.2008 / 12:00

הוונום 700NM של 'הנסי פרפורמנס' תיוצר במהדורה מאוד מוגבלת ותימכר דרך קטלוג מתנות יוקרתי. מזל שיש חג בקרוב

אמש ציינה דודג' את ייצור הוויפר ה-25 אלף. אתם בטח לא תתפלאו לשמוע כי לא כולן הגיעו היישר לידיהם של נהגים פוחזים וחלק לא קטן עבר גם דרך סדנאות שיפורים שדאגו לקחת את נחש הצפע לאקסטרים. כזאת היא סדנת 'הנסי פרפורמנס' שכבר הוציאה מהוויפר 1000 כ"ס.

מסתבר שמכוניות מסוג זה מעניינות זן מאוד מסויים (ויקר) של אנשים כי החל מהחודש הבא תוצע הוונום 700NM החדשה של הנסי, מבוססת וויפר כמובן, בקטלוג המתנות היוקרתי של 'ניימן מרקוס'. הרוכשים המאושרים חייבים להיות זריזים כיוון ש-7 מכוניות בלבד צפויות לרדת מפס הייצור.

החשיפה הרשמית של הוונום 700NM צפוייה לסוף השבוע הקרוב ובינתיים ניתן להתרשם מתמונה אחת ומספר נתונים מעניינים. מתחת למראה האגרסיבי שוכן לו מנוע ה-SRT10 של דודג' אשר מפיק בגרסה זאת 700 כ"ס ו-89.2 קג"מ. נכון, הנסי כבר הוציאו יותר ממנוע זה אך כשמדובר במהדורה מאוד מוגבלת, זה הדבר האחרון שיטריד את הרוכשים בעיקר כשהתאוצה ל-100 אורכת 3.3 שניות והמהירות המירבית היא 345 קמ"ש.

פרט לעיצוב החיצוני ולשדרוג המנוע, מקבלת הוונום גם עיצוב עור יוקרתי לתא הנוסעים והרוכשים יקבלו במתנה גם סט מזוודות תואם. עוד כלול בעיסקה קורס נהיגה שיעזור להפיק הנאה מכל אחד מ-700 הסוסים. ונסיים עם הפרט החשוב ביותר, המחיר. 175 אלף דולר (כ-615 אלף שקלים כרגע, פחות מ-600 אלף מחר) זהו תג המחיר שיתנוסס על הקטלוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully